Gå til innhold

Hvordan bli kvitt edderkopper? Det kryr av dem, gift? Jeg er desperat

Anbefalte innlegg

Norsk husedderkopp kan bli mellom 8 og 15 cm,er en ganske vanlig edderkopp i norske hjem,trives godt der det er litt rått og fuktig.minner om en liten tarantella,så ja så store edderkopper finnes.

vil du ikke bruke gift,tar du og fyller en 10liters bøtte med vann og grønnsåpe,så heller du det over alle edderkoppene,og de klarer ikke bevege seg,så kan du knekke de etterpå,men du har vel noen edderkopp bol ute på terrassen,så prøv og finn de,og spray på 810 insektsmiddel.

Ja jeg er reddd det er noen "bol" der under, men hvordan kan jeg finne de UNDER terrassen? Og aldri i livet om jeg oppsøker de, da betaler jeg heller noen til å gjøre det:)

Jeg tør ikke ta i døde edderkopper heller, heller ikke "ta knekken" på de som ikke kan bevege seg.. Uff grøsser av tanken..

Vil helst ha noe jeg kan spre over hele terrassen som gjør at de kommer seg til H****** vekk og at ingen tør å komme tilbake.

HI

Om du vil bli kvitt forbiet ditt,mot edderkopper kan jeg anbefale,tankefelt terapi..funket kjempefint på meg,1minutt med tankefelt terapi,og jeg er ikke lenger livredd de beista.

men om det er skikkelig mye av de beista,ville jeg fått noen til å rensa de bort med gift,mens jeg selv hadde reist bort.

Fortsetter under...

Norsk husedderkopp kan bli mellom 8 og 15 cm,er en ganske vanlig edderkopp i norske hjem,trives godt der det er litt rått og fuktig.minner om en liten tarantella,så ja så store edderkopper finnes.

vil du ikke bruke gift,tar du og fyller en 10liters bøtte med vann og grønnsåpe,så heller du det over alle edderkoppene,og de klarer ikke bevege seg,så kan du knekke de etterpå,men du har vel noen edderkopp bol ute på terrassen,så prøv og finn de,og spray på 810 insektsmiddel.

Ja jeg er reddd det er noen "bol" der under, men hvordan kan jeg finne de UNDER terrassen? Og aldri i livet om jeg oppsøker de, da betaler jeg heller noen til å gjøre det:)

Jeg tør ikke ta i døde edderkopper heller, heller ikke "ta knekken" på de som ikke kan bevege seg.. Uff grøsser av tanken..

Vil helst ha noe jeg kan spre over hele terrassen som gjør at de kommer seg til H****** vekk og at ingen tør å komme tilbake.

HI

Hehehe, akkurat som jeg føler det! Vil ha de vekk, men jeg tør ikke å gjøre det selv. Får frysninger over hele kroppen bare av å se på de!

Ser du har fått mange svar, har ikke lest alle, så vet ikke om du har fått tipset før. Jeg anbefaler en spray fra Pelias skadedyrkontroll.

Den tar knekken på alt av vekselvarme kryp, og er aktiv op til 7 uker etter at du har sprayet, så fremst det ikke vaskes bort.

Jeg spraya den rundt vinduer og dører, og under taket ute. Samt nede på platten atme veggen. De skyr denne sprayen, men går de i den så dør de, og sprayer du rett på individet så dør de fort.

Tror den het universalspray, men du kan søke på pelias.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...