Gå til innhold

Igangsetting "Kjent jordmor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal jeg på sykehuset for å få igangsettingsdato. Kan være det blir denne mnd! blir spennende. Gruer meg litt også. Er det noen andre her inne som skal ha "kjent jordmor" under fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende kan jeg spørre om hvorfor du skal settes i gang, og nå har du termin jeg skal også kanskje det og har veldig varierende følelser rundt dette. har to vanlige fødsler bak,meg...

Skrevet

Hei. Litt privat men sliter med dødsangst. Å skal ha kjent jordmor under fødsel. SÅ derfor lettest Å sette igang slik at det blir planlagt. Sist fødsel gikk fint i JM øyne. Men ikke mine rett Å slett.

Har termin 11. Mai skal bli satt igang 26 April.

Skrevet

Jeg skal også settes igang på samme viset, men har ingen erfaring å komme med. Synes du har vært heldig med igangsettingsdatoen. Har termin 5. mai og skal settes igang i noe av den samme tiden som deg. Er litt redd for at det skal starte av seg selv før den tid.

Skrevet

Jeg skal også settes igang på samme viset, men har ingen erfaring å komme med. Synes du har vært heldig med igangsettingsdatoen. Har termin 5. mai og skal settes igang i noe av den samme tiden som deg. Er litt redd for at det skal starte av seg selv før den tid.

Jeg er også veldig redd for at det startet før. Va på sykehuset idag. Når fekk du dato? Jeg fikk akupunktur også idag. Nurke i magen var heller ikke mer 2,8 i magen. -2%. vi var redd for stor baby siden jeg fikk det sist... Er redd det starter før. siden der murrer hele tiden. Jeg skal til JM på fredag å få akupunktur. å på føden på tirsdag for å se på modningen. Så er torsdag den store dagen (neste uke) gru gleder meg.. Føler meg heller ikke så veldig klar..

Skrevet

Hei!

Jeg var også på sykehuset i dag og fikk igangsettelsesdato :-)

Blir 2. mai på meg, med termin 8 mai. Føler som om ti kilo har falt av skuldrene mine nå.

Skrevet

Har vel strengt tatt ikke fått helt akkurat dato enda, men enten før eller etter den helga. Skal sjekke modning på torsdagen. Min baby ligger heller litt over snittet så er ikke noe problem at den er liten. Men har fødd rundt termin før, så satser på at vesla ikke har tenkt seg ut før jeg får kommet meg på sykehuset. Det vil bli litt krise for min sin del i såfall.

Skrevet

Hva er kriteriene for å bli satt igang tidligere? Ønsket der egentlig KS, og fikk avlsg? Eller var det igangsetting det dere i utgangspunktet Ønsket?

Lykke til :)

Skrevet

For min egen del er det pga. sterk fødselangst. Og håper dette kan være et godt alternativ som gjør at jeg unngår ks. Har gått litt fort med de to forrige og har ikke hatt mulighet til blant annet smertelindring. Dette vil heller la seg gjøre når jeg settes i gang på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...