Gå til innhold

Være positiv eller realistisk?

Anbefalte innlegg

Til dere som har litt erfaring innen dette, hvordan mener dere at det er best å forholde seg psykisk til dette med prøving med donor? Med det, så mener jeg: Har dere best erfaring med å være veldig positive før hvert forsøk, og tenke at "Denne gangen går det!!", eller har dere best erfaring med å være lit mer realistiske, og tenke at det kanskje ikke går.. ?

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928155-v%C3%A6re-positiv-eller-realistisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både og...

Man må nesten ta troa på dette hvis man først skal prøve. Men hvis man klarer å beholde litt realisme oppi det hele, så er det nok det beste, for da blir kanskje ikke nedturen så stor hvis man ikke lykkes med en gang.

Rent følelsesmessig var jeg kjempepositiv, mens hodet prøvde å "jekke meg ned" med statistikker og slikt.

Problemet er at hodet mitt ikke klarer å vinne over følelsene mine, så det ble skikkelig nedtur da det ikke gikk likevel, spesielt første gangen.

Jeg hadde 4 negative inseminasjonsforsøk, er nå gravid etter EA :-)

Gjest lille fiol

hei du

vet ikke helt jeg, tror dette kanskje er veldig individuelt

vi har prøvd myyye og alltid vært realistiske

nå har vi sluppet alle tøyler, drømmer høyt for hverandre, snakker om navn og bare gleder oss helt til det motsatte er bevist...

skal teste om jeg er gravid på mandag etter å ha brukkt ED

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...