Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ved forrige inseminering tok jeg Primolut, Femar, Gonal-F og Pregnyl. Denne gangen har jeg hatt Primolut og nå Femar, men denne gangen hadde visst legen en annen plan, så jeg skal ikke ta Gonal-F eller tilsvarende i det hele tatt. Noen som har vært borti dette? Blir litt skeptisk, men regner jo med at de vet hva de driver med ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928153-inseminering-uten-spr%C3%B8yter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du økt i dosen på Femar? Isåfall kan jo det forklare saken :)

I Danmark er det jo hovedsaklig Femar/Pergotime man får som FSH-stimulering, så det skal nok få fint uten Gonal-F :)

Med Gonal-F eller lignende i tillegg til Femar/Pergotime, øker jo risikoen for at man får for mange follikler, og at forsøket kan bli avbrutt :)

Lykke til :D

Ah... Nei da er det ikke lett å si hvorfor du har fått et såpass annerledes opplegg denne gangen :)

Men heldigvis har disse legene god peiling på hva dem gjør, så det er nok en mening med det ;)

Skal nok se at det er denne forandringen som gjør susen! :D

De gjør det innimellom fordi de håper at systemet har "normalisert" seg etter en runde med hormoner. Det var ihvertfall forklaringen jeg fikk.. I tillegg så kan de kjøre tettere runder uten så mye hormoner, mens sprøyter kan man kun ta hver tredje syklus ellerno.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...