Gå til innhold

Hvorfor har Babycomp og Dr.shettles metoden motsatt teori/oppskrift på det å lage gutt og jente??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver absolutt ikke på noe spesielt kjønn, men da jeg kjøpte meg babycomp for å time eggløsning og graviditet ble jeg oppmerksom på dette med kjønn i forhold til eggløsning og når man har sex..jeg begynte også å google tema da jeg fant det spennende.

Fant da ut at Babycomp anbefaller sex tett opp mot eggløsning for jente og dager før for gutt..

Mens dr.shettles metoden anbefaller det motsatte.

Noen som har noen forklaring på dette? og erfaring på området??

Fortsetter under...

Disse to svarene viser jo at man kanskje skal være litt forsiktig med å planlegge et bestemt kjønn ut i fra eggløsningen....

På nettet er det mange gode råd om når man skal ha sex for å få enten gutt/jente, men ser at mange følger disse rådene uten å få det kjønnet man helst ønsker.... Tror mange vil bli skuffet av den grunn.

Jeg har selv to gutter, og har alltid ønsket meg en liten jente. Men jeg vet ikke om jeg tør bli gravid igjen i redsel for at jeg skal bli mer fokusert på kjønn enn et friskt barn......... Det er jo faktisk et under hver gang det fødes friske barn, og jeg er utrolig takknemlig for at begge mine gutter er friske:) (vet om nok av foreldre som har syke barn, som trenger medisiner resten av livet)

• 1 måned senere...

Guttesperm svømmer raskest, og jentesperm lever lengst. Derfor skal det visstnok være din andre teori som held mål. Sex ved eggløsning for gutt, og nokre dagar før for jente.

Eg har prøvd begge deler. Eg får bare jenter :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...