Gå til innhold

Når ga det seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor lenge dere kastet opp? Når ga det seg? Jeg er 7+5 og har ikke kastet opp i går og i dag.. men har kastet opp i 2 uker. Vet det høres rart ut...men det bekymrer meg nesten at jeg ikke kaster opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare kasta opp en gang. Er 10+2 nå. Er nok veldig individuelt.

Skrevet

jeg kastet ikke opp men var veldig kvalm, svimmel og generelt dårlig form i uke 7 og 8. plutselig var det over, på langfredag! som om man skrudde på en bryter! først var det veldig deilig, men jeg kjenner meg igjen i bekymringstankene dine. jeg trøster meg med at jeg har hørt om mange som har hatt det slik, at plagene plutselig var over! så det er nok vanlig:)

Skrevet

Jeg er akkurat blitt kvitt kvalmen. *tørr ikke helt si det høyt* og jeg er 11+6 dager idag.

Skrevet

I forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm i det hele tatt. Denne gangen har jeg kjent det de siste 2-3 dagene at jeg blir uvel innimellom. Litt sånn på kanten til å kaste opp også. Nå er jeg 7+3 på vei. Så er nok individuelt både fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Forrige svangerskap hadde jeg knapt plager i det hele tatt, mens denne gangen har jeg både ømme pupper, kvalm og veldig sliten etter jobb.

Skrevet

Begge gangene ga kvalmen seg i uke 10. Gullet er 13 mnder nå, og er 23 uker på vei med 2eren :)

Skrevet

hehe...uff trekker tilbake det jeg sa.. i dag har jeg allerede kastet opp 2 ganger... :(

Skrevet

Har ikke kastet opp men vært kvalm hele tiden både natt og dag. Dette ga seg i uke 10 ;) Nå spiser jeg MAT ;) Jippiiiiii

Skrevet

kvalmen kom og gikk, men de siste 3 ukene så har den plaget meg hele dagen, er 8+2 i dag.

skal prøve akupunktur på torsdag, håper det fungerer. virket som det fungerte forrige gang.

ikke noe deilig å være kvalm hele tiden :-((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...