Gå til innhold

kjedelig når jordmortimen blir avlyst :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt når man har mange spm man vil stille..!

Regner med det er flere som kjenner seg igjen :)

heldigvis fikk jeg ny på onsdag, men det føles lenge til - spesielt når jeg sitter her med massevis av kynnere, og lurer på om alt står bra til eller om det kanskje (forhåpentligvis) er opptakt til fødsel den forestående uken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg fikk telefon fra KK forrige uke om at ordinær UL (som vi fikk time til for over to mnd siden) måtte flyttes pga kapasitetsproblemer. Så vi må også smøre oss med tålmodighet i to ekstra dager. Det er lenge det, når man går og venter på å høre at alt ser fint ut med den lille...

Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg fikk telefon fra KK forrige uke om at ordinær UL (som vi fikk time til for over to mnd siden) måtte flyttes pga kapasitetsproblemer. Så vi må også smøre oss med tålmodighet i to ekstra dager. Det er lenge det, når man går og venter på å høre at alt ser fint ut med den lille...

ja det skjønner jeg... :)

men ordinær UL så seint?

Skrevet

Synes det var seint jeg også, men har tenkt at pga påsken blir vel ting litt forskjøvet. Er ifølge tidlig termin 19(+0) uker på UL-dato. Så lenge alt ser fint ut på onsdag, så er vi fornøyd! Det er det viktigste...

Skrevet

åå, men 19 uker er vel ganske vanlig på ordinær UL :) var det med 1.mann hos meg..

trodde du var på 3.tri jeg :)

Skrevet

Hehe, nei, vi fikk tildelt time ganske tidlig i svangerskapet. Vi har jo gått og gledet oss siden vi fikk brevet med timen, så de to ekstra dagene føles bare urimelig lange...

Synes det er helt greit at den lille venter litt til, så kommer vi oss i orden i ny, større leilighet først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...