Gå til innhold

lurer på di clerblue digital testene??

Anbefalte innlegg

Jeg tok en sånn rett før helgen og den viste jo Gravid 3+.

Men så leste jeg på bruksanvisningen og der sto det viser den 3+ er en 5 uker eller mer på vei..

Får ikke det helt til å stemme ut fra eggløsningen jeg.. i følge eggløsningen er jeg 4+6 i dag bare.. Blir ike helt klok på dette her :/

Fortsetter under...

Jeg tok en sånn rett før helgen og den viste jo Gravid 3+.

Men så leste jeg på bruksanvisningen og der sto det viser den 3+ er en 5 uker eller mer på vei..

Får ikke det helt til å stemme ut fra eggløsningen jeg.. i følge eggløsningen er jeg 4+6 i dag bare.. Blir ike helt klok på dette her :/

Mulig testen(dvs. der det stod 3+) viser fra faktisk befruktning ,da stemmer det...

testen er ikke hundre og kan ikke estimere ut fra nøyaktig dato.Så da er du 5 uker... Gratulerer :0)

Jeg har brukt noen timer på å bli klok på disse testene de siste ukene, så her er hva jeg har funnet ut:

Disse testene har i 4 testpunkter, i motsetning til vanlige som bare har et. Det første sjekker ganske enkelt om du er gravid eller ikke, og grensa går da på hCg på 25 eller mer. Deretter slår testen ut på disse nivåene:

25-200: 1-2

200-2000: 2-3

>2000: 3+

Dette er antall uker regnet fra eggløsning / befruktning. I forhold til hva legen teller om hvor langt på vei du er må du legge til 2 uker.

Jeg har funnet en tabell som viser "normale" hCg verdier, og det er veldig store variasjoner fra person til person, derfor vil disse anslåtte ukene bare vise sånn ca hvor lenge det er siden befruktning.

Dersom du bare er en dag i fra et forventa 3+ resultat, så betyr det sikkert bare at du har relativt høye verdier - og det er jo veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...