Gå til innhold

Dere med 3 - hjuling der baby sitter fra deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt en Mountain Buggy UJ og er superfornøyd med vognen :)

Det jeg lurer på er om dere bruker regntrekket når det blåser, for lille sitter jo mer utsatt til ift vær og vind....

Forstod at det ikke finnes vindtett fottrekk?

Hun sitter nå i Buggysnuggle mellomste pose med ekstra pledd oppi og vindtett jakke og lue, men er det nok når det blåser litt?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet (endret)

Vi har MB terrain. Om det blåser lite bruker vi ikke regntrekk, men har så klart på en lue. Evt har vi trukket kalesjen ned over beina (ved ikke om man kan det på UJ?). Om det blåser mye har vi brukt regntrekket ja, går jo an å åpne det foran. Frem til nå har vi bare hatt det lukket om det har regnet mye eller om det har snødd. (hatt det halvt åpent i ene siden for å lage et ekstra lufthull om det bare har regnet litt).

Tror ikke barn tar skade av en smule vinn med mindre det er veldig kaldt eller blåser mye :-)

Endret av peacock
Skrevet

Vi har gjennomsiktig stormetrekk på vår tfk twister, så hun er godt polstret mot vind.

Skrevet

Jeg har kjøpt vindtrekket til easygrow. Nå har jeg riktignok en easywalker. Men vet at trekket skal passe til tfk også.

Litt usikker med mountain, men sjekk det ut.

Skrevet (endret)

Har samme vogn som deg HI, og har brukt regntrekket hvis det blåser mye - hovedsakelig på samme måte som #2. Blir jo veldig tett om man lukker det helt.

Endret av Valiana
Skrevet

Da brukte jeg regntrekket i dag, og det fungerte veldig bra :) hun satt godt og lunt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...