Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Jeg synes dere gjorde mye i starten av det nye forumet - og så ikke så mye siden. Det er gjenganger-klager her som burde begynne å bli pinlige - det er mer enn fire måneder siden omlegging, og om det var prioritert å få folk happy burde kanskje noen av gjengangerne blitt fikset?

1. Store bokstaver som bare dukker opp - jobber noen *faktisk* med det?

2. Søkefunksjon som faktisk er brukervennlig - når er det tenkt at den skal komme? Ja, vi får nå treffene opp i kronologisk rekkefølge, men får vi ikke treff så er det fremdeles amatørklønete å få søkt videre.

3. Sletting av bruker - er det fremdeles umulig å gjøre selv

4. Haltende liker-funksjon

5. Recent topics added? Hva med "Nye tråder"?

6. å følge tråder eller fora er og blir vanskelig, det slår rett og slett ikke inn og det kommer ingen varsler.

Dette er bare det som falt meg personlig inn i øyeblikket. Egentlig spør jeg vel om det er prioritert for klikk.no å gjøre noe med ting som henger i den nye løsningen, eller om holdningen fra the powers that be er at folk uansett blir her og da kan man prioritere andre ting enn å ha dedikerte teknikere. For det smaker litt av gamle dager, med det hederlige unntaket at du i motsetning til forgjengere faktisk svarer, Elin, og virker oppriktig interessert i å få det til å fungere. Men tida løper, og pengene ruller inn fra all den uspiselig blinkende, prangende reklamen deres, mens vi gjentar oss sjøl om ting som ikke funker eller bare funker noen ganger..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928060-impertinente-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Psssst! Lut, du "glemte" å nevne at de fremdeles ikke har forsøkt å tilføre opplysninger om hvilket forum de enkelte 'Recent Topics' er 'Added'. Og at det er totalt ubrukelig med en link til 'Siste innlegg' når det ikke befinner seg noen form for informasjon om tråd og forum der heller. Og om du gidder å være impertinent nok, kan du informere forumansvarlig om at jeg har scrolla ihjel min første mus? Nei, forresten, skal si det sjæl, jeg.)

Altså, Elin, jeg trodde jeg kom til å forlate dere helt, men jaggu har dere ikke klart omleggingen med stor suksess, for min del i alle fall, for jeg har hengt så mye her inne siden jul at scroller'n på musa mi er gått istykker. Jeg var mye her før også, (med et annet nick), men trengte da ikke å scrolle en brøkdel av hva jeg gjør nå. Og ellers: What Lut said. Det var eksplisitt nok, synes jeg!

Hei på dere.

Takk for innspill - hørte det før? ;)

Jeg føler jeg gjentar meg selv til det uendelig, og det begynner å bli ganske så pinlig. Det beklager jeg.

Skal sjekke opp disse punktene enda en gang, og få teknikerne til å komme med litt mer eksakte datoer og planer.

Lover å komme tilbake til dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...