Gå til innhold

åååh, hvorfor sparker h*n ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18 uker...2 gangs og kjenner IKKE spark eller bevegelser :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er kjedelig å ikke kjenne noe, men du er ikke sent ute med å kjenne spark. Babyen kan jo ligge innover, morkaken kan være foran. osv..

Skrevet

Å, jeg vet sÅ godt hvordan du har det! NÅ er jeg bare 16+3, sÅ ikke riktig sÅ langt som deg.. men dette er tredjemann, sÅ jeg vet godt hva jeg skal kjenne etter. Og med de to første kjente jeg godt og tydelig med liv fra uke 15. NÅ kjenner jeg ingenting, ikke en liten bevegelse en gang.. stresser meg litt, redd for at det er noe feil. Blæh, pyton Å gÅ rundt og tenke pÅ sÅnn!

Skrevet

er hvertfall ikke alene :)

kjente spark i uke 15 med nr 1...så engster meg en del:(

Skrevet

Om det er noen trøst, så kjente ikke jeg spark før jeg var over 19 uker med tredjemann....

avhenger av hvor morkaka ligger, hvordan babyen foretrekker å ligge etc etc.

men kjenner meg igjen i engstelsen ja! er 17 uker her, og kjenner ingenting enda.

Skrevet

Jeg er 16+1 med nummer 3, og kjenner heller ikke mye..

Tror jeg har kjent antydning til noe,men det kjennes mer ut som luft som forflytter seg så vet liksom ikke..

Men jeg kjente også liv tidlig med de to første. Uke 18 med nummer 1(med morkaka forran) og i uke 16 med nummer 2..

Blir også engstelig av dette...

Skrevet

jeg er i uke 21 har foranliggende morkake og kjenner svært lite. Men har både hørt og sett guttebabyen så regner med alt er bra. Fikk beskjed fra legen at det enda kunne ta noen uker før jeg kjente noe. (er førstegangs da)

Ha en fin fin dag!

Skrevet

mange betryggende svar, takk! :)

Skrevet

Jeg er 3. gangs, og snart fullgåtte 22 uker. Har først kjent noe liv de siste dagene!! Og kjenner bare litt hver dag, helt svakt... Har morkaken foran som demper for spark, men hadde samtidig trodd at jeg skulle kjenne noe tidligere i svangerskap nr 3! På ordinær ultralyd i uke 18 så jeg masse bevegelser, og jordmor spurte om jeg kjente mye liv, noe jeg da måtte svare nei på..... Uke 18 er fortsatt tidlig, men skjønner allikevel frustrasjonen. Prøv å smøre deg med tålmodighet ;-)

Skrevet

Hei!!!

Et lite tips... spis eller drikke noe søt, kanskje dere kan kjenne noe da.Jeg gjør det, er 16+1 og 3. svangerskap. Men tålmodighet er en dyd..men kjenner man liv vet man at ting iorden.

Skrevet

Så godt å høre det er flere! Nervøs og bekymret andregangs her også, kjente det jo så tidlig med nr 1..

UL på fredag da, ska bli godt å få bekreftet at alt er i orden for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...