Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kun 26 uker på vei og allerede har mye mellk.......sprenger og gjør nestn vondt, noen gode tips på hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er melk da, ikke bare små mengder melk og heller melkekjertlene som vokser da?

Prøv med litt større bh. Måtte bytte til større bh tidlig og flere ganger i løpet av 1.svangerskap. Hadde tatt vare på disse slik at eg no kunne bytte over til større størrelser denne gangen også.

Er sjølv 23 + 0 i dag.

Dersom det likevel ikkje fungerer, evt som eit tillegg kan du dusje i litt ekstra varmt vann og forsøke forsiktig å massere/gni lett slik at brystene blir mindre harde dersom dette er et problem.

Skrevet

Kjenner stor forskjell på puppene bare den siste uken..akkurat så di fylles med melk..halvfulle liksom...rart...

Skrevet

Kjenner stor forskjell på puppene bare den siste uken..akkurat så di fylles med melk..halvfulle liksom...rart...

hvor mange uker er du da?
Skrevet

Jeg er 26+1 og har allerede hatt råmelk i flere uker.. Merket det i uke 22 når det kom litt ut da de kom i klem og har ved 3 anledninger etter det lekket litt på natta.. Måtte for 2.gang kjøpe nye bher nå og håper jeg slipper det flere ganger før eventuelt ammebher.. Hadde ganske store pupper fra før så nå synes jeg det holder;)

Skrevet

hvor mange uker er du da?

Er bare 22 uker straks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...