Gå til innhold

Luktesans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere i 3.trimester som fortsatt ikke klarer diverse lukter? Har hatt det sånn siden uke 6-7, og er nå i uke 34.. Er så redd for at det ikke skal gå over etter graviditeten heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer på om det er flere i 3.trimester som fortsatt ikke klarer diverse lukter? Har hatt det sånn siden uke 6-7, og er nå i uke 34.. Er så redd for at det ikke skal gå over etter graviditeten heller?

Jeg har faktisk ikke hatt så mange lukter jeg ikke har klart. Men jeg har begynt for fullt nå i 3.tri, og samboeren får foreksempel streng beskjed om å dusje noen ganger. Selv om han allerede har dusjet! Første gang jeg var gravid, reagerte jeg spesielt på ulike parfymer. Det var en parfyme jeg spesielt hatet, og det var en Kylie Minogue parfyme som jeg hadde fått av kjæresten helt på starten av graviditeten, før vi visste om det som vokste i magen min. in opplevelse av den parfymen har holdt seg, selv om det er 3,5 år siden jeg fødte barnet jeg ventet. Så mitt svar er, ikke alle lukteavasjoner går over. Jeg tror det spesielt gjelder parfyme.

Endret av BABY-JENTE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...