Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når en kan se eller høre et bankende hjerte hos barnet? Vet at hjertet begynner å slå ganske fort, men ikke når en kan få høre eller se det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 7 er det vanlig at de kan se det på UL. Jordmor/lege ønsker ofte ikke å høre etter hjerte før rundt uke 12, da det ofte er vanskelig å høre før dette.

Skrevet

Rundt uke 7 er det vanlig at de kan se det på UL. Jordmor/lege ønsker ofte ikke å høre etter hjerte før rundt uke 12, da det ofte er vanskelig å høre før dette.

Ok, skjønner.. Tusen takk for svar.. da får jeg vel bare smøre meg med tolvmodighet...... :-)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 6+4 ca. Da så vi et bankende hjerte :)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 6+4 ca. Da så vi et bankende hjerte :)

åååå så spennende... jeg skal på ul uke 6+5, kanskje et lite håp da.....

Skrevet

Jeg var i UL og fikk vite at jeg var 6 uker, da fikk jeg se et bankende hjerte :)

Skrevet

Ja vi både så og hørte hjerte da jeg var 6+4 :)

Skrevet

... og det er slik en VEDUNDERLIG lyd !!!!!!!!

Skrevet

ÅÅÅÅ kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veeeeldig :-) Var det innvendig el utvendig Ul dere tok?

Skrevet

Så tidlig må en ta innvendig UL for å se noe :-) Og ikke alle leger som setter på doppler (lyd) så tidlig, da det er noe usikkert på om det kan gi skade på fosteret. Jeg har en gynekolog som er sterkt imot bruk av doppler før uke 10, så jeg fikk ikke høre hjertet før på min andre UL i uke 11 (går litt ofte på grunn av litt komplikasjoner etter prøverørsbehandling). Men det er fantastisk å se hjertet selv om en ikke får høre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...