Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Har ei lita snuppe på 7 mnd som har hatt feber i over eit døgn no. Ho slutta å ete i natt (pupp i to-tida) og fekk først pupp kl tre i ettermiddag. Ha har ikkje ville hatt NOKO. Fekk febernedsettande i to-tida i dag og vart litt bedre. Ho har vore slapp og trøtt heeeile dagen. Har andre barn frå før og dei har IKKJE vore slik når dei har fått tenner. Ser ikkje antydning til tenner på minsta heller. Hmmm. Kva kan det vere? Legevakta sa at ho måtte kome til undersøkjing om ho ikkje tek til seg meir væske snart. usj. Veit ikkje heilt kva eg vil med innlegget då men...
LykkeligSomMamma Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Tenner eller ei - ta turen til legevakta. Bedre en sjekk for mye enn for lite. Lykke til!
Pix Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Kan være 4. Barnesykdom. 2 dager med feber, så utslett. Ikke farlig, se an formen på snuppa og dra til legevakten om du er usikker!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Dro til lege i morges, og då hadde ho ete kun tre gonger dei siste to døgna.. Fann ikkje noko anna enn høg crp. Ny prøve onsdag. Uff. Men no i ettermiddag slo ho til og drakk ei FLASKE morsmjølk. Ho som ikkje tek flaske Eg vart so glad eg held på å grine!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå