Lisse_01 Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Hi hi... Se denne søte og rare stillingen den ligger i Alt var som det skulle, det er så herlig. Kunne ikke se kjønnet desverre da den lå som den lå
Gjest Shanti ♥ Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Så nydelig!! Er selv 15+1 i dag, moro å se hvordan de ser ut på det stadiet man selv er i (youtube er min venn!)..
*Ninnin* Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 He he min lille junior lå også opp ned:P Bare andre veien, måtte hoppe for og snu han, men han snudde seg raskt tilbake til opp ned igjen hehe. Men vi rakk akk og se att det var en tissemann der, så gyno sa att det var 60% sikkert:))
*Ninnin* Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Synd dere ikke fikk sett, men bedre lykke neste gang;) Er noen raringer vi har hehe
Lisse_01 Skrevet 17. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2012 Merkelig at den stilen der er behagelig. He he. Prøvde Å få den til Å snu seg, men sov tydeligvis veldig godt Lå den bedre på UL uke 18?
Happy87 Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Min lå på akkurat samme måte i uke 18.. Vi skulle ikke vite kjønn så fikk ikke vite noe, men er sikker på at gyn så det når han målte hoftebeinet;) pga liggestillingen fikk vi ingen fine bilder (prøvde 3D men da hadde h*n hendene foran ansiktet) men det viktigste for meg var å vite at alt var i orden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå