Gå til innhold

Nasty spørsmål angående det å bade i basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker, de som har ofte sex og bruker p-piller... sæden bruker å renne ut ihvertfall i 1 dag, noen ganger også dagen etter. Så da må man være avholden 1 døgn før man skal i basseng? Hva hvis man jobber som badevakt? Siden det å få sæd i badevannet er så farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Nå har jeg sikekrt gått glipp av noe her, men lurer på hvorfor det er så farlig å få sæd i badevannet (ser for meg at det er _mer_ farlig enn andre ting når det skrives sånn)?

Sånn rent bortsett fra at bassengturen plutselig ble mye mindre fristende...

Skrevet

Var langt tråd om at folk ikke var interessert i å få sæd, utflod, svette osv fra andre i badevannet. Når noen dusjet med badetøyet på, selv om de vasket seg nedentil inne i badetøyet. Så derfor jeg lurer, siden svette gjør man hele tiden, utflod kommer nok til en viss grad også, og hva gjør man hvis man har hatt sex dagen før?

Skrevet

Jeg tenker som så at de som er så veldig redd for bakerier bør holde seg unna basseng. Det vil alltid være de som går rett i bassenget uten å ha dusjet på mange dager, de som har hatt sex, de son ikke tørker seg godt nok bak, små barn som tisser (badebleier holder jo ikke på tiss), folk med eksem som flasser ekstra hud, de som badet selv om snørret renner osv osv. Slik er det bare. Man vil aldri klare å forandre alle, og de fætreste vul vel forby basseng til bleiebarn, så da må en enten tåle litt eller la væte å gå.

Skrevet

Det rare er at de samme folkene som er livredd for bakterier i basseng, bader både i saltvann og ferskvann i Syden og her i Norge, der fiskene bæsjer, unger og voksne tisser og bæsjer og ingen dusjer før de går uti.

P.S. Og nei, jeg tilhører ikke dem som dusjer med badetøy på.

Skrevet

Enig med Alva. Men når du nevner tingene så er det jo ekkelt, fysj! Men kunne aldri latt være å bade med barna fordi jeg var redd alt mulig. Man tenker ikke på det når man bader om sidemannen har dusjet, har eksem eller ikke, jeg tenker jaffal ikke slik!!

Skrevet

Da burde man forby basseng for barn under 12 år (siden de fleste tisser LITT under badeturen), funksjonshemmede, folk med eksem, psoriasis osv, de som nettopp har hatt sex, de som nettopp er ferdig med mensen, de med mye utflod, kviser, flass, sårskorper and the list goes on...

Skrevet

Jeg tenker som så at de som er så veldig redd for bakerier bør holde seg unna basseng.

:D

Det synes jeg også! Man skal jo heller ikke bade rett etter at man har spist ;)

Skrevet

Det verste er at det har vært foretatt undersøkelse som viser at BÅDE voksne og barn tisser litt under badingen, det er visst kroppens reaksjon pÅ Å være lenge i varmt vann. Pluss at mange svetter siden bassenget vanligvis er veldig varmt. SÅ jeg synes det er komisk at folk mener at sÅ lenge alle dusjer uten badetøy, kommer ingen tiss og svette inn i bassenget. For Å gjøre det enda mer gross, kan jeg nevne at de fleste promper ogsÅ. Kan ikke tenke meg at det er sÅ sterilt heller.

P.S. Som sagt over, jeg dusjer uten badetøy selv om jeg synes det er ekkelt uten avlukker, hater Å vise meg naken foran andre. Ville bare poengtere at vannet ikke blir sterilt uansett hva hen man gjør.

Skrevet

Det er jo faktisk mange som bader når de har mensen også, ikke bare når de akkurat er ferdige. Uansett om man bruker tampong og skifter rett før man går i vannet, så synes jeg den tanken er skikkeli ekkel!

Skrevet

...og nå føler jeg for aldri å sette mine ben i bassenget igjen. Urk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...