Gå til innhold

To dager over termin og mye ubehag. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3
Skrevet

Hadde termin på fredag, men virker ikke som at babyen vil ut.

Er andregangs så hodet er ikke festet selv om han ligger med hodet ned.

Har uregelmessige kynnere hele døgnet og noen må jeg puste meg gjennom. Hatt slik siden torsdag. Har også helt sinnsykt nedpress, er virkelig smertefullt å gå. Øm nederst i magen og generellt sliten.

Er det vanlig å være i så dårlig form?

Har hverken løs mage, roligere baby, har ikke sett slimproppen og ingen blødning eller fostervann.. Sukk. Vil ha ut nurket snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt tilsvarande plager siste veka, men har nesten ei veke til termin. rr utrulig slitsomt, får aldri slappa ordentli av, og alt er travelt. Håper berre junior vil ta turen ut snart..

Skrevet

Har hatt tilsvarande plager siste veka, men har nesten ei veke til termin. rr utrulig slitsomt, får aldri slappa ordentli av, og alt er travelt. Håper berre junior vil ta turen ut snart..

Skrevet

Høres helt vanlig ut! :) Modning og forberedelse til finalen! :)

Gjest April barn <3
Skrevet

Håper virkelig finalen kommer snart. Kjenner at tålmodigheten forsvinner raskt. Dere må ha lykke til :)

Skrevet

Slenger meg på ....

Dumt å klage over livets største privilegium, men kjenner at jeg synes synd på meg selv nå :) Hodepine, smerter i kroppen, kvalme og søvnvansker er jo ikke moro uansett hvor bra gevinst det er i andre enden :) ympatiklem, fødestøv sendes sporenstreks. Jeg har termin onsdag og håper på en måte at det skjer nå og på en annen side at jeg får sovet litt først :) Lykke til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...