Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Tenker å kjøpe sånn ekstra hylle og sette på toppen, så hyllene når helt opp til taket. Men er i tvil på om de er fine nok til å være i stua mi...?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Jeg ville da kjøpt med glassdører som hører til. Da ser de mye penere ut, og du ser ikke så tydelig alle hullene som er på innsiden for å kunne justere hyllene... Med glassdører og ekstra topp på ser de fine ut synes jeg. Jeg har dem i stua selv, først og fremt med bøker, og med noe bilder og smårask + cd-hylla i midten som bryter opp litt (benno heter den)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Vi har også med glassdører og synes de ser fine ut :-) Uten dørene er ikke så fine.
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Takk for svar jeg vil ikke ha dører, jeg har det fra før i bjørk, og vet at jeg ikke vil ha et bokskap, men ei bokhylle.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Takk for svar jeg vil ikke ha dører, jeg har det fra før i bjørk, og vet at jeg ikke vil ha et bokskap, men ei bokhylle. da ville jeg gått for noe annet enn billy..
Jentesen Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Vi har de, fire stykker ved siden av hverandre, og tre meter høye. Slang på noen lister rundt og imellom radene slik at de ser innebygget/spesialbygget. Har og sparklet igjen hullene. Kostet veldig lite og ble veldig fint
magpie Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 vi har også billy i både "spisestue" og barnerommet og er fornøyde i spisestue har vi en hel vegg fulle av bøker og esker og vi synes no i hvert fall ikje det ser ut som "billig rask". Dem står stødig og ser ordentlig ut.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Når hyllene er fulle av bøker ser vi ikke hyllene. Jeg synes Billy er et bra sytstem som fungerer utmerket til det de er designet for, å oppbevare bøker. Sele hyllene i seg selv gjør ikke så mye ut av seg, hverken positivt eller negativt, men jeg liker å se mange bokrygger. Vi har 15 Billyhyllet på biblioteket. De dekker det meste av veggene der inne. Det er et veldig koslig rom der vi trives.
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Aha, takk for svar, hadde det vært åpent i dag hadde jeg kjørt ned og kjøpt Jeg har også tenkt tanken på å sparkle igjen hullene, og dette med lister her og der var kanskje en god ide. Uansett, hyllene blir fylt til randen med bøker, og da ser man vel ikke hullene? Jentesen, jeg trenger bilde av hyllene dine! ;D
live09 Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Vi har de og liker de. Lyse, ikke for kraftige og ser dermed litt lettere ut enn en del bokhyller som kan bli så "tunge" å se på! Vi har delt opp to stykker med en smalere variant i midten og fylt dem alle med bøker og to lampekuler som bryter opp litt. Billig rask? I så fall liker jeg billig rask:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå