Gå til innhold

Hvem får det til?

Anbefalte innlegg

Er det realistisk å få til å sove samtidig selv når baby og etterhvert barnet blir større? Eller har man så mye å gjøre at når barnet sover så må man sette i gang med alt mulig.

Jeg pga helse kommer til å trenge mye hvile, men er det realistisk at man får tid til å hvile?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927924-hvem-f%C3%A5r-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på barnet.

Noen barn er kun våken en gang om natten og trenger litt melk før de sovner igjen. Andre lager et helvete med oppvåkning omtrent en gang i timen de første tre md (kolikk). La oss håpe du får en sovebaby. Men det er jo umulig å vite før man står i det.

Det kommer an på barnet.

Noen barn er kun våken en gang om natten og trenger litt melk før de sovner igjen. Andre lager et helvete med oppvåkning omtrent en gang i timen de første tre md (kolikk). La oss håpe du får en sovebaby. Men det er jo umulig å vite før man står i det.

Takk for svar:) Men jeg tenkte ikke så mye på natten men på dagtid.

• 1 måned senere...

ja, jeg får det til - og om babyen sover rolig og godt, så er det realistisk :-) man må bare ha skyggelapper for hybelkaniner og annet rot.. her går vaskemaskina hver dag, eneste jeg prioriterer. hybelkaninene setter jeg gjerde rundt LOL. neida.. av og til vil jeg også være våken og bare "meg", men sover så mye jeg kan. Tenker at det er viktig, og ja, det er mulig å få til ;.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...