Småtrollmamma Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Puuuhhh....dette tok helt luften ut av meg. Har i hele dag hatt kraftig nedpress og stivhet i ryggen. Mensmurringene kommer og går. Jeg la meg for å ta en powernap i sted men "våknet" av en monsterrie som satte hele venstre siden av ryggen og hele magen i kramper! Varsinnsykt vondt og jeg klarte ikke bevege meg på nesten 3 min. da jeg fikk tak i tlf og ringt mannen nede i hagen kom han løpende. Alt jeg rakk å si var pass deg(!) før oppkastet stod som en sprut utover hele soveromsgulvet. Karret meg inn i dusjen og etter neste 5 min i varmt vann ga smerten seg, men magen og presset i ryggen varte enda i mange minutter. Nå har det endelig roet seg litt, men har små tak i magen og hvis jeg reiser meg presser det på igjen..... Vurderer å ringe føden.....ble litt redd, da jeg fikk så intenst vondt så brått.
optimist77 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Oi...Ja, jeg hadde nok ringt føden...Lykke til
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Hadde også ringt føden. Hvor langt er du på vei? Masse lykke til Spennende!!!
Småtrollmamma Skrevet 15. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg er 38+3 på vei.....det har ikke kommet flere sånne store rier, men har mye nedpress når eg står og føler meg lettere sløv/susete i hodet. Gullet i magen var lenge rolig etterpå, men har drukket masse kaldt vann nå og da begynte hun å romstere igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå