Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig med kontroller

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene? Er i uke 36 og fikk neste time om 3 uker, er ikke det litt lenge til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 14. dag etter uke 36, fikk jeg beskjed om. Jeg tror dette er veldig varierende fra kommune til kommune..

Skrevet

Jeg var på kontroll 37+0 og skal tilbake 39+0, mer vet jeg ikke foreløpig.

men sist svangerskap var jeg på en kontroll hos jordmor 2 dager over termin, og på overtidskontroll på sykehuset 10 dager over termin. Ble da satt i gang.

Skrevet

Jeg var hos legen på fredag, uke 32, og han mente hver uke. Det synes jeg var mye ...

Skrevet

Trodde hver 2. Uke etter uke 36, men sikkert litt varierende. Jeg var ved uke 36 og skal igjen i uke 38. Tror det står noe om dette på www.hdir.no

Gjest April barn <3
Skrevet

Jeg hadde hver tredje uke frem til uke 36, da ble det hver andre uke frem til uke 40. Overtidskontroll på føden en uke etter termin.

Skrevet

Får vel ganske ofte jeg da skjønner jeg. Er i uke 31+2, fra uke 30 har jeg hver 14 frem til uke 36, deretter hver uke frem til fødsel. Betryggende og godt så klager ikke ;).

Skrevet

Jeg også har hatt så ofte som deg Proppolf. Selv om jeg er annengamgs. Men det har også litt sammenheng med at jeg har lege og jm i hver sin kommune, og at jeg går til Emblasamtaler på sykehuset. Godt å bli fulgt med ekstra på, syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...