Gå til innhold

12 uker igjen!! :D

Anbefalte innlegg

12 uker og fire dager igjen til terminen. Og jeg kom til å tenke på at nå er det nedtelling. Det har faktisk gått fort siden jeg talte opp til jeg var 12 uker på vei. Og risken for spontanabort ble mindre ;)) Flytter over til 3 trimester gjør jeg også. Jeg synes graviditeten har gått fortere denne gang. Hvertfall frem til nå. Det er nok den siste måneden som blir seig kan jeg tenke meg. Håper jo baby også kommer til termin da. Og ikke lar vente på seg. Husker sist at de dagene rundt termin virket som uker. Takk for meg her på 2 trimester da jenter. Og lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927897-12-uker-igjen-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 uker og fire dager igjen til terminen. Og jeg kom til å tenke på at nå er det nedtelling. Det har faktisk gått fort siden jeg talte opp til jeg var 12 uker på vei. Og risken for spontanabort ble mindre ;)) Flytter over til 3 trimester gjør jeg også. Jeg synes graviditeten har gått fortere denne gang. Hvertfall frem til nå. Det er nok den siste måneden som blir seig kan jeg tenke meg. Håper jo baby også kommer til termin da. Og ikke lar vente på seg. Husker sist at de dagene rundt termin virket som uker. Takk for meg her på 2 trimester da jenter. Og lykke til!

Lykke til videre på 3 trimester =)

Håper ukene går like fort for meg =)

Takk takk ;) Jeg har en gutt på 11 år, og ei tulle på snart to. Så det er nok litt derfor dagene går unna også ;) Lykke til dere også. Deilig tid fremover nå med mindre klær og forhåpentligvis fint vær så det går nok fort skal dere se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...