Gå til innhold

Plutselig ingen symptomer, dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Nærmer meg 7 uker (tirsdag) og skal på ul da. Hatt rikelig med tegn de siste ukene som stikninger/press i magen, ømme bryst og veeeldig trøtt. Men de siste to dagene har jeg knappt noen av delene og blitt litt bekymret for om det er noe galt? Ikke vondt i magen eller tegn til blod eller slikt så jeg tror jo at alt er bra...får uansett bekreftet sånn eller sånn på ul, men lurer på om noen har det likt? Uff, en blir jo så opphengt i alle slags tegn...

Fortsetter under...

Jeg er 9+6 og når jeg var rundt 8 uker hadde jeg ligget nesten 2 uker og nesten ikke gjort noe annet enn Å spy og ligge på sofa å sove...våknet en dag og kjente Ingenting!! Ingen kvalme og jeg kunne reise it til en venninne(frem til da spøy jeg så mye at jeg ikke klarte gå meg en tur i frisk luft engang) ble jo dritnervøs!!! Men 2 dager etterpå var det pån igjen og ting tilbake til "normalen" ! Så bare vær glad du er i form, og at du slipper sykemelding for feks ekstrem svangerskapskvalme, det er veeldig slitsomt:)

Jeg har det også slik at symptomene varierer. Hvis jeg våkner iog brystene ikke er ømme, blir jeg kjemperedd for at jeg har mistet. Men så kommer det tilbake neste kveld. Og sånn fortsetter det. Samme med uvelhet/småkvalme og hodepine. Kommer og går. Når alt er helt borte, blir jeg redd.. Men jeg har nettopp vært til UL og så et bankende hjerte. Det er jo i livet! Jeg prøver derfor å ikke bry meg så mye om symptomene mer, bare tenker: "de kommer nok tilbake, det er helt normalt at de varierer". Lykke til!

Jeg har det også slik at symptomene varierer. Hvis jeg våkner iog brystene ikke er ømme, blir jeg kjemperedd for at jeg har mistet. Men så kommer det tilbake neste kveld. Og sånn fortsetter det. Samme med uvelhet/småkvalme og hodepine. Kommer og går. Når alt er helt borte, blir jeg redd.. Men jeg har nettopp vært til UL og så et bankende hjerte. Det er jo i livet! Jeg prøver derfor å ikke bry meg så mye om symptomene mer, bare tenker: "de kommer nok tilbake, det er helt normalt at de varierer". Lykke til!

Tuuusen takk for et deilig svar! Akkurat det jeg ville høre! Skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet dette. Er bare så utrolig redd for at det er noe i veien selv om et svangerskap ikke skal forbindes med sykdom og derfor føle seg elendig. Sist svangerskap var jeg i superform hele veien, men den første tiden husker jeg ikke så godt at jeg kan sammenligne... Er supergald for at jeg ikke spyr etc, for all del. Nå skal jeg ikke dvele mer, men heller ha positive tanker:)! Lykke til og igjen takk for et deilig svar!

Jeg er 9+6 og når jeg var rundt 8 uker hadde jeg ligget nesten 2 uker og nesten ikke gjort noe annet enn å spy og ligge på sofa å sove...våknet en dag og kjente Ingenting!! Ingen kvalme og jeg kunne reise it til en venninne(frem til da spøy jeg så mye at jeg ikke klarte gå meg en tur i frisk luft engang) ble jo dritnervøs!!! Men 2 dager etterpå var det pån igjen og ting tilbake til "normalen" ! Så bare vær glad du er i form, og at du slipper sykemelding for feks ekstrem svangerskapskvalme, det er veeldig slitsomt:)

Føler med deg for jeg misunner INGEN å være elendig i formen mens en er gravid. Er bare litt over kanten nervøs til å være meg siden det har endret seg så. Tror helt sikkert at alt er vel:). Lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...