MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Ja, kjenner jeg nesten blir litt deprimert her. På torsdagen så begynte jeg å få vondt i halsen og bli forkjølet, noe jeg fortsatt er, og skal ha EL i morgen og lurer på om at hvis man er syk, hindrer det da og bli gravid??? Jeg har tatt min første pergokur ( vært prøver i 2år ) og hatt kjempe god mangefølelse hele veien, men nå er jeg usikker pga sykdom. Hver gang jeg hoster så nøkker det så inmari nede i magen( eggstokkene??? ) noe som aldri har skjedd før når jeg har hatt forkjøelse.. Har også stikki litt i korsryggen så vet ikke om allerede EL har vært eller ikke. (Tatt EL tester men den sterkeste var på torsdag og de har blitt svakere for hver dag) Tør nesten ikke hoste for det gjør så vondt, og føler jeg river av eggstokker eller hva som gjør så vondt..... Jeg har ikke vært hos lege så har ikke tatt noe pencillinkur eller noe..
heha- ny spire i magen- Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Tror ikke det skal gjøre noe at du er syk.. Det er heller bare positivt:) kroppen vil da konsentrere seg mer om sykdommen og glemme at egget fester seg:) det er ivertfall det jeg har hørt :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Åja, det var spennende Å høre. Huff, ja, da hÅper jeg fortsatt pÅ det beste!!! Tusen takk for svar
Fiemamma Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg har også hørt det som Heha sier Vet om flere som ble gravid akkurat den syklusen de var syke Kroppen ser på befruktet egg som et fremmedlegeme, og hvis man ikke har progesteron nok så vil kroppen greie å støte det fra seg. Nesten samme prinsipp som når en piercing gror ut av navlen, kroppen vil ikke ha det og prøver å heale seg. Når man er syk vil immunforsvaret i hovedsak prøve å knærte baktiser og virus, og "overser" egget
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 15. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2012 Tusen takk for svar. Veldig spennende dette da må jeg si. Rareste av alt er at jeg blei så dårlig over natta:/ og i eggløsningstiden. Hmmm. Da får jeg krysse fingrene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå