Gå til innhold

Noen med termin i april som fortsatt ikke har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakket bagen, eller har vasket særlig med barnetøy? Eller funnet frem bilsetet og ordnet senga?

Jeg har riktignok termin den siste dagen i april og gikk 1,5 uke over med første, men nå så jeg et innlegg på JULI 2012, hvor det ble spurt om folk hadde pakket bagen. Og da kjente jeg jo stresset krype litt, kanskje..?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket den i går. Er 1.gangs og termin 23.april. Bilsetet ble kjøpt denne uka, men er ikke montert..

Skrevet

Pakket den i går. Er 1.gangs og termin 23.april. Bilsetet ble kjøpt denne uka, men er ikke montert..

Måtte le litt når jeg så nicket ditt og svaret :). Og da kan jeg altså bruke en uke til.

Skrevet

Pakka bagen onsdag i påskeuka, da hadde jeg "falsk alarm" og dro inn på føden.. :P Senga og bilsetet er ikke klart, ei heller vogna... :P Det vil si, vi har det jo her, men er ikke satt frem og redd opp... Har termin i morra! :) Er ikke noe stress det... Du skal jo hjem etter at du har født, og alle de timene de små sover, så rekker du å gjøre litt småting. Venter tredjemann... ;)

Skrevet

Termin om litt under tre uker og det jeg kjenner jeg må få ordnet er å lade opp kamera og tømme det for bilder, for det er det eneste jeg føler ikke kan vente til jeg kommer hjem. Vil ta noe bilder på sykehuset. Ellers er ikke alt på stell....har også aliert meg med barnevakter for de andre barna så jeg vet at det er i boks når man plutselig står der. Har fått både før og etter termin tidligere.

Skrevet

Godt å høre vi er flere :). Jorda, man har jo tid når man kommer hjem, men min sov aldri mer enn 20 min på dagen og jeg husker jeg skulle få til et grønnsåpebad om dagen. Nesten helt umulig. Når jeg fikk beskjed om å ta tre, så lurte jeg på om jm var helt tullebukk. Åsen skulle jeg rekke det!? Mannen min har senere sagt at når jeg kom hjem og fortalte det, så hadde han dødd litt innvendig :D. Kan jo hende ting blir litt mindre over overveldende denne gangen :)

Kamera er veldig viktig! Det hjelper lite å sitte på sykehuset med tomt batteri eller fullt minnekort..

Skrevet

Har termin 30 april og holder på med pakking av fødebagen idag. Har ikke ordnet ferdig senga eller montert stolen i bilen enda, er vel god til det.......Kanskje noe far kan gjøre mens jeg ligger i barsel på sukehuset ;-)

Skrevet

Nå har jeg vasket lammeskinnet (håper det rekker å tørke) og skrevet fødebrev. Får kare meg opp på loftet i morgen for å finne noe klær. Fant babyinnlegget til bilstolen, og siden vi ikke har "rukket" å få bilstolen opp på loftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...