Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 10 mnd hadde ørebetennelse.10 dager siden. Siden da nekter hun å sove.Stresser masse på dagen.Er oppe i 3 lurer bare for at hun ska sove litt.Sover maks 40 min på alle lurene.På kveldstid nekter hun å sove før halv 10. Kunne legge hun mellom 18-19 før og da sov hun rundt..

Er det noen som kan komme med råd?Hun har jo mangel på søvn nå. Er trøtt en time etter vi har stått opp.Da legger jeg henne..Prøvd å drøye det lengst mulig men redd å få en overtrøtt unge som sikkert er det hele tiden.

Mannen jobber nettene så er ikke så mye hjelp å få der.All ære til alenemødre sier jeg bare.Begynner forresten å jobbe igjen til uka..Kjenner jeg ikke orker dette mere.Sliter meg helt ut..

Dette var visst skikkelig klage innlegg..Måtte bare få det ut.Prøver å ikke belaste samboeren min nå som han jobber nettene.Han har dårlig samvittighet allerede og bidrar med det ha kan...Ser visst ut som en zombi mener han..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd dessverre:( Men skjønner du blir sliten! Her er det våkentid midt på natta fortiden..

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Huff, ikke noe morsomt å være så sliten!

Hos vår eldste ble det alltid mye tull med søvn (og mat!) etter sykdom, så skjønner hvordan du har det. Men kan det være at du kanskje burde forsøke 2 dupper i stedet for 3? Eller er det slik at du legger henne 3 ganger nå, bare for at hun skal få litt søvn?

Og hvis du er så sliten som du sier at du er, så synes jeg du burde spørre om litt mer hjelp fra samboeren din. Skjønner at det er slitsomt å jobbe på natten, men hva med at han tar henne noen timer før han skal på jobb slik at du får sovet, dusjet eller kommet deg litt bort? Det er jo positivt for dere alle hvis du får litt overskudd og energi igjen, fordi det er viktig at mammaen også har det bra.

Lykke til med å få rutinene på plass igjen, og ikke minst jobb til uken :)

Skrevet

Legger henne 3 ganger for at hun ska få noe søvn.Pleier å ha 2.Ska prøve å ha henne legst oppe nå sånn at hun får 3 lurer.Satser på at hun vil sove.

Natta som var har ikke vært noe bra!Sovna halv 11 og våknet sikkert tusen ganger.

Samboeren er heldigvis flink å å ta henne når han står opp.

Skrevet

Jeg vil bare si at det går over :-)

Vi har også hatt et ørebarn og mange våkenetter. Hold ut og legg deg nedpå når barnet sover på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...