Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har angsten tatt meg, og jeg har panikk for at det ikke er noe liv lengre i magen. Jeg e 6+1 og har mistet kvalmen helt. Tror jeg fremdeles er litt øm i brystene, men vet ikke om det er innbilning. Skal ringe for tidlig UL i morgen, men er livredd for å måtte vente kjempe lenge for å få komme til. Når kan man tidligst komme til UL? Og er jeg langt nok på vei? Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927838-n%C3%A5r-er-tidligst-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verpehøna

Du kan vel få det allerede? Men innvendig isåfall.

http://www.oslomedisinskesenter.com/ultralyd

Disse tar fra uke 6, men det er jo ikke sikkert du bor i Oslo. Men dersom det hadde vært noe galt ville du nok fått vondt også. Jeg har vært opp og ned med kvalme ganske mye, samme med trøtthet og ømme pupper. Stress er nok værre enn at kvalmen dabber av :) Slæpp off, dette går bra!

Tusen takk for svar :) Prøver å roe meg ned... Jeg bor utafor Bergen, men regner med de har de samme tilbudet her. Skal bestille med engang i morgen tidlig. Jeg har ingen smerter, men var liksom kvalm i to uker og så plutselig forsvant det. Er liksom noe betryggende med å være kvalm. Har også sluttet på mine "lykkepiller", så kan innrømme at angsten kanskje blir noe forsterket pga det.

Nå må det snart bli mandag, så jeg kan bestille!! :)

Hvis du googler gynekolog Steier så kommer du til en gulesider-side, der kan du klikke inn på hjemmesiden hans og lese om han. Han skal være veldig dyktig (har selv vurdert å gå til han nå i disse dager), og han tar "bare" 800 kr for ultralyd. Det er det billigste jeg har funnet i Bergens området hvertfall :)

Hvis du googler gynekolog Steier så kommer du til en gulesider-side, der kan du klikke inn på hjemmesiden hans og lese om han. Han skal være veldig dyktig (har selv vurdert å gå til han nå i disse dager), og han tar "bare" 800 kr for ultralyd. Det er det billigste jeg har funnet i Bergens området hvertfall :)

Takk for tipset ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...