Gå til innhold

smerter på siden/ryggen..

Anbefalte innlegg

Har hatt så sinnsyk smerte på venstre side bak mot ryggen (oppe ved ribbeina) !samtidig er det smerte fremme kan virke som om det er fordøyelsen/tamene - føles som den skal sprekke hvert øyeblikk. Prøver å få ut så mye luft som mulig - men får det liksom ikke "helt til".

Er dette bare luftsmerte eller?

Har ellers lavt blodtrykk og prøver fra urinen så bra ut i går på kontrollen.

Ha en fin søndag!

uke 21 imorgen forresten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927813-smerter-p%C3%A5-sidenryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det høres ut som noe lignende jeg hadde sist jeg var gravid, og det var også mellom uke 20 og 22 tror jeg.

Helt ekstreme, intense smerter. Nesten som menssmerter bare ganger 10! Kunne ikke være på jobb, måtte gå ut på gangen og legge meg i fosterstilling. Jeg var kjempebekymret, men fikk heldigvis komme raskt til gynekolog som så at alt så fint ut m barnet. Hun sykemeldte meg en uke, for det var så intenst vondt at jeg ikke kunne fokusere på annet. Hun trodde det var fordi fosteret vokste og alt utvidet seg i min kropp - voksesmerter på et vis.

Heldigvis ga det seg etter 1-2 uker.

Uff - ja det er jammen ikke godt det der! Hørte jo hjertlyd på fredag og alle kontroller var bra så regner med alt er bra :) men ser nå at "spør jordmødrene" har sagt at det mest sannsynlig er fordøyelsesplager... ja ja.. det er nok verdt det til slutt - selv om en blir litt bekymret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...