Gå til innhold

Fortalte det til svigers i går ;)

Anbefalte innlegg

Herregud så morro å se ansiktsuttrykkene til de nermeste når vi forteller om graviditeten.

Vi ble så stolte vegge to, og jeg blir behandlet som en dronning om dagen ;)

Svigermor begynte å gråte og trodde det nesten ikke med en gang. Kjenner jeg blir helt varm og lykkrusen bare strømmer inni meg ;)

Noe så fantastisk. Dette må være det beste jeg har opplevd til nå i mitt liv ;)

Håper dere har det sånn som meg. Dette unner jeg virkelig alle ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927804-fortalte-det-til-svigers-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi også er så heldige å ha folk rundt oss som vikelig er glade på våre vegne :-) Det er fantastisk å kjenne at det ikke bare er vi som får ha den store gleden, men også 4 besteforeldre, 6 tanter og onkler, og ikke minst 5 oldeforeldre som er "klare i toppen" :-) Jeg må fakisk innrømme at det er oldeforeldrene jeg synes det er mest stas å få fortelle det til. De blir så krye :-)

Så koselig :) ! Vi har ikke fortalt det til noen enda.. er helt sikker på at de kommer til å bli kjempe glade, men samboeren min synes det er litt tidlig enda.. er bare 7+2 så ingen hast, men forrige gang fortalte vi det ikke før vi var 14 uker på vei.. så lenge vil jeg ikke vente denne gangen :P er jo kry vi også og vil fortelle det ;) ! Hvor langt er dere på vei når dere forteller det?

Vi har fortalt det til foreldre og søsken nesten samme dag som positiv test - dette fordi de alltid har visst om at vi prøvde og når vi prøvde siden det er prøverørs. Så ikke så lett å skjule.......

Oldeforeldre og andre har fått vite det litt pø-om-pø, men aldri før vi har vært på tidlig UL i uke 7/8. Ryktene går fort om noen får vite det - er liksom ikke så lett å holde på slike hemmeligheter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...