Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på første icsi hadde jeg 4 egg, men 3 var tomme, bare eggeskall.. skal øke dosen endel på neste runde, noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det var 225ie med menopur.. og tror det blir 375 neste gang...

veldig spent!

Skrevet

Hmm...har egentlig ikke erfaring med tomme eggposer. Jeg hadde eggposer som ikke vokste selv om jeg tok 350 IE Puregon:-) Men jeg har veldig lav AMH da....Forsøk avbrutt.

Skrevet

det var selve egget som var tomt, de trodde det var fine egg da de ble tatt ut... den som lever får se heter det vel;) ja jeg husker deg fra tidligere, var det snakk om ed? uansett takk for svar;)

Skrevet

Snakker om ED ja, men prøver en gang til på forsøk i naturlig syklus på Aleris....men tror vel ikke dette går rette veien.... tålmodigheten begynner å ta slutt...Med ED har vi mye større sjangse å lykkes, og har vel kommet til det at det genetiske ikke har alt å si...

Skrevet

så spennende da! håper du lykkes nå da! ikke fordi ed er noe dårlig alternativ, enig med deg at det genetiske ikke trenger være det viktigste.. men fordi du har vært gjennom mye nå, du fortjener å lykkes!!! din tur nå! ;)

Skrevet

Tuuusen takk!! Lykke til til deg også! :-)

Skrevet

Jeg startet med 300 med menopur ved 1 forsøk. Fikk ut 3 egg men kun ett som kunne brukes, det delte seg ikke normalt så forsøket ble avbrutt. Neste runde fikk jeg 450 og da fikk jeg ut 7 egg og fikk satt tilbake 2. Så for meg hjalp det å øke dosen, håper det samme gjelder deg. Masse lykke til:-)

Skrevet

åå tusen takk for svar!! håper det hjelper ja:) så flott, da fikk du kanskje noen på frys også? håper det gikk bra med de to du fikk satt inn da:)

Skrevet

Jeg gikk på 125IE Puregon første omgang og mange egg, men ble overstimulert, mens nå når jeg skal igang igjen skal jeg gå på 100IE Gonal-F.

Tror alt er forskjellig fra person til person og at det bare er å prøve seg fram. Synd at alt skal vært så kostbart og langtekkelig!

Lykke til uansett :)

Skrevet

ja det er nok forskjellig fra person til person.. får bare håpe! langtekkelig er ordet og lommeboka er tyyyynn;) takk og det samme til deg :)

Skrevet

225IE på første forsøk, fikk ut 19 egg og ble nesten overstimulert. 5 av dem ble bra. Er nå satt ned til 150IE.

Skrevet

takk for svar :) lykke til på neste forsøk:)

Skrevet

De to siste forsøkene har jeg brukt 150ie Menopur og fått ut 5-7 eggposer (kun 1 - 3 egg).

Denne gangen går jeg på 300ie Menopur og ser på stim.dag kun 2 eggposer.... Så for min del... nei man får ikke nødvendigvis flere egg ved høyere dose :-(

Skrevet

Jeg har gått på 150 siden sist onsdag. Hadde på UL i dag kun to follikler, en på hver side. De var i tillegg små så jeg settes på høyere dose 225 fra i dag t.o.m søndag. Mandag skal jeg på ny UL for å se om de har vokst. Om de to er tomme i tillegg, da blir jeg fryktelig lei meg. Men vi får ikke ta sorgene på forskudd.

Skrevet

hmm ikke lett dette... tungt å grue seg og frykte det verste! prøve å håpe på bedre tider. håper du får bedre svar på mandag Mayflower og lykke til sommer og ALLE her inne som strever for en liten skatt!! :)

Skrevet

Gått på 150IE denne gang, litt understimulert og fikk økt til 225IE siste 3 døgn før uttak. Fikk ut 4 egg, hvorav 2 ble bra. Satt inn ett, frøs ned det andre. Føltes litt stusselig å få kun 4 egg ut etter 19 forrige gang. :)

Skrevet

ja skjønner at det er nedtur! ruger nå du da?? fikk nytt regime i posten idag, godt å få noen datoer, selvom det forts er mye venting;) håper økt dose blir verdt det.)

Skrevet

Ruger fom i dag, med ett egg. :)

Skrevet

lykkelykke til :) du har vært gjennom mye du, bør være din tur nå!! :)

Skrevet

Lykke til til oss alle! :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hmm...har egentlig ikke erfaring med tomme eggposer. Jeg hadde eggposer som ikke vokste selv om jeg tok 350 IE Puregon:-) Men jeg har veldig lav AMH da....Forsøk avbrutt.

Jeg lurte på hva AMH er? Er det eggreservene eller?

Skrevet

Det er et mål på eggreservene ja. Lav AMH betyr lite eggreserver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...