meg83 Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Noen som holder på nå? Jeg skal ha inseminering innen et par uker 4. søskenforsøk...
monky Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 holder til i porsgrunn, men ligger nok litt bak deg... ville bare ønske deg lykke til
meg83 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2012 Så koselig Takk! Hvordan ser ditt løp ut?
monky Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 har hatt ett neg icsi forsøk med bare ett egg, det ble befruktet og satt inn.. skal på ny runde med medisiner om ca 20 dager med økt dose på sprøyter så får vi se;) mer redd denne gangen desverre... får håpe du lykkes nå da, slitsomt med denne prosessen med barn fra før kan jeg tenke!
meg83 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2012 har hatt ett neg icsi forsøk med bare ett egg, det ble befruktet og satt inn.. skal på ny runde med medisiner om ca 20 dager med økt dose på sprøyter så får vi se;) mer redd denne gangen desverre... får håpe du lykkes nå da, slitsomt med denne prosessen med barn fra før kan jeg tenke! Da blir det spennende tider for deg også! Masse lykke til!! Føler meg veldig heldig som har barn fra før, og det gjør det egentlig lettere å ikke fokusere på det man ikke har, for man er så takknemlig for det man allerede har. Jeg har selvfølgelig stunder som ikke er så gode, men det føles lettere å holde motet oppe med en liten skatt ved sin side
Englebarn11og12 Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Monky hva er din historie? Vi holder også til i Porsgrunn nå.
sonja77 Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Porsgrunn her og. Snart 1 innsett i normal syklus m fryse egg. Om ca 14 dager. Ett neg isci forsøk for to mnd siden
monky Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 hei Millemy86, som jeg skrev over her så har vi hatt 1 negativt icsi forsøk, venter nå på å få starte på ny runde med medisiner, det blir nok enda ca 20 dager til, håper bare de har tid til meg nå, mensen er endel forsinket. så er det 1 mnd med medisiner, økt dose så håper på flere egg;) ganske utålmodig og nervøs denne gangen!! du da??
Englebarn11og12 Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Uff jeg gruer meg også mye mer til denne gangen. Venter mens den 19 men innbiler meg selv at den er fem dager senere. Så blir det nytt icsi forsøk. Ser ikke frem til en ny måned med ekstrem kvalme spying og vondt.
monky Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 min var 5 dager forsinket nå gruer til bivirkningene, var slitsomt sist og skal øke dosene. men mest redd for å ikke få noen flere egg.. håper økt dose hjelper!! hvilket forsøk er du på?
Puma - sprekker snart! Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Uttak og innsett kommende uke..
Gjest Trulte med to små Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Jeg holder også til i Porsgrunn! Har nettopp hatt et mislykket fryseforsøk og skal til på neste i mai tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå