TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hjelpes, satt og tutet til dette idag. Tårene bare rant!! Er det mulig?? Godt samboeren ikke var hjemme..... Og det skal bare bli verre eller? hehe ( 8+1)
Lykkeligmamma84 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 jeg kjenner ikke til programmet du nevner, men ja jeg grein av utrolig mye rart jeg også sist:) men det er jo litt godt da!! men litt pinlig og.. hihi, samboeren min syns bare det var søtt.. han visste jo hvorfor:)
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Meller meg inn hit ja! jeg bare griner og griner jeg:) av alt, når jeg er glad, trist, sinna eller rørt. Som å sette på en vannkran:P det er herlig da, men litt flaut når jeg kanskje ikkje klarer styre det heilt i sosiale sammenkomster:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2012 Uff nei, glad jeg satt her alene....
barmfager Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg var i kirka i dag og så på 4 jentebarn som ble døpt. Jeg kjente dem ikke, men var den eneste som gråt så hvidt jeg la merke til. Flaut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå