Fru Tuttemor Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Når man først har fått det i svangerskapet blir man ikke kvitt det da? Fikk det for noen uker siden,behandlet det over litt lengre tid enn anbefalt,og nå er det tilbake virker det som... :-(( Blir man plaget ? er det bare å behandle det med canesten på nytt eller skal jeg snakke med lege først ?
Milla-Mamma til 3 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Eg er masse plaget og fekk anbefaling av legen min om å ta ein tabl 500gr, også ein ny tabl på 500gr etter 1 veke. Også smøre med kre Framentifra og heilt bak til ryggen. Eg har berre smørt litt før... Håper det tar det denne gangen
babysyk_74 Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 sopp bakterier overlever i undertøy som ikke er vasket på 60grader.så man kan faktisk smitte seg selv.Har man lett for å få sopp bør man ikke vaske seg nedentil med såpe.Du bør også behandle mannen din for sopp ellers smitter han deg .
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 sopp bakterier overlever i undertøy som ikke er vasket på 60grader.så man kan faktisk smitte seg selv.Har man lett for å få sopp bør man ikke vaske seg nedentil med såpe.Du bør også behandle mannen din for sopp ellers smitter han deg . sopp bakterier overlever i undertøy som ikke er vasket på 60grader.så man kan faktisk smitte seg selv.Har man lett for å få sopp bør man ikke vaske seg nedentil med såpe.Du bør også behandle mannen din for sopp ellers smitter han deg . Sopp er IKKE bakterier....
babysyk_74 Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 sopp bakterier overlever i undertøy som ikke er vasket på 60grader.så man kan faktisk smitte seg selv.Har man lett for å få sopp bør man ikke vaske seg nedentil med såpe.Du bør også behandle mannen din for sopp ellers smitter han deg . sopp bakterier overlever i undertøy som ikke er vasket på 60grader.så man kan faktisk smitte seg selv.Har man lett for å få sopp bør man ikke vaske seg nedentil med såpe.Du bør også behandle mannen din for sopp ellers smitter han deg . Sopp er IKKE bakterier.... soff infeksjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå