Håper-igjen-på#3 Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Er 5 uker i dag, og fikk litt rosa utflod etter sex, men etterpå har det ikke kommet noe mer. Noen som har erfaring med dette?
79kvinne Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Hei :-) det har vært noen slike her også, rødbrun utflod og blødning etter sex. Legen sa det kom av såre slimhinner. Var ikke farlig sa hun :-) Begynte litt før uke 4. Er 9+2 no :-)
Håper-igjen-på#3 Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Tusen takk for svar godt å høre at det mest sannsynlig ikke er noe farlig
79kvinne Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Sålenge det ikke kommer klomper og magesmerter, er det ingen fare fikk jeg beskjed om :-) det gir seg etter noen uker :-) snart 2 uker uten noe spotting her nå :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Det er mest sansynlig helt ok. Men da jeg hadde MA så spottet jeg litt brunt i uke 6 og litt i uke 11. Lilleskatten hadde sluttet å utvikle seg i uke 7-8, trodde dem. Så skjer det igjen, sjekk det. så slipper du å lure. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå