Gå til innhold

Bare 1 uke igjen til 3. Trimester!!!

Anbefalte innlegg

Herremin som tiden flyr. Men prøver å ikke fokusere for mye på det, for da går tiden plutselig veeeeeldig sakte.

Har så langt klart å holde de fleste plager unna, og trener fortsatt bodypump 2-3 ggr pr uke+ litt stepmaskin i forkant, og er så fornøyd med å klare å holde formen litt. Merker litt bekkenløsning av og til nå, og har de siste dagene fått litt halsbrann om natten, men ellers er formen bra. Har lagt på meg 9,2 kg, så ligger vel helt på normalen der og.

27+0 i morgen. Jobber 60-80% stilling, men kunne gjerne jobbet 100%.

Dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927654-bare-1-uke-igjen-til-3-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du klarer å trene så masse da, kjempe flink!! Jeg er 27 uker idag, formen har vært upåklaglig! Jobber 100% enda men slapper godt av når jeg er hjemme. Så det har blitt lite trening.....;) har lagt på meg 11kg og må vel holde meg litt unna det søte;)

Barnerommet er klart og vi gleder oss stort!! :-) tiden går litt sakte, men vi er nok plutselig der!! Kos deg videre:)

Libero app på iPhone mente jeg var i 3 Trimester i dag. Men er nok 3 uker til. Sliter litt med bekkenet. Men klarer fint å jobbe 100 prosent. Trener litt mest styrkerom men også zumba. Gleder meg veldig til å møte min nr. 4. Men skal nyte svangerskapet fult ut frem til babyen velger å komme ut til oss :-))))

Zumba var lurt, kanskje jeg skal prøve det. Det er jo noe jeg kanskje kan klare å gjennomføre nå, corebar kan jeg jo bare glemme :)

3. trimester går vel fra uke 28+0, så da har jeg en uke igjen.

Må si jeg gleder meg til å bli ferdig, å gå gravid er ikke akkurat min favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...