Gå til innhold

Hjelp vær så snill?

Anbefalte innlegg

Gjest Min1.baby

Jeg hadde fått litt sånn brun-aktig utflod i dag..Er det farlig? Har noe galt skjedd? *redd*

Har lest litt om det,men vil gjærne ha svar fra flere her inne som eventuellt har opplevd det samme... Er gravid for første gang og er ca 12+1 i dag..

Håper masse på svar og på hva jeg bør gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927629-hjelp-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde ei vennine som blødde i 12-13 uke,men voldsomt..der var det ikke noe galt med babyen i hvertfall.Men hun fikk beskjed om å ligge og ta det helt med ro..

håper det ikke er noe galt,kan jo være masse årsaker til blødninger som ikke er noe farlig..:) lykke til

Annonse

jeg har aldri noe særlig utflod til "vanlig", men under graviditeten (er nå 26+6) har jeg gått konstant med truseinlegg (ikke om natten, lar underlivet "puste" uten plast da), utfloden er lysebrun, til tider illeluktende, til tider mer enn ellers, men intet er "galt" her, jmfr lege og jordmor...

Jeg hadde litt brun tflod de første 12 ukene, er 23+1 nå og alt er bra med gullet i magen,vært på mange ul :)

Med førstemann blødde jeg gjennom hele svangerskapet, kom fra slimhinnene i livmorhals og var helt ufarlig :) Men frem til de fant ut hvor det kom fra i uke 20,levde jeg i et lite helvete.

Trenger ikke bety at det har gått galt. Brun utflod kan noen ganger være helt ufarlig. Har du vært på tidlig ultralyd og fått bekreftet hjertelyd? I såfall er det stor sjanse for at alt er i orden. Men brun utflod kan også være tegn på MA så hvis det ikke gir seg bør du spørre legen om å få en ultralyd. Lykke til :)

Takk for det..skjedde noe mer nå nettop.. :( Gikk fra å være brunaktig utflog til litt lys blodfarge...Liker ikke det her..har time til legen på torsdag...*litt redd igjen*

Har du sett hjerteaktivitet på ul? I så fall er det sannsynligvis ufarlig, min gynekolog sa det var vanlig å blø litt i uke 9 og 12 eller rundt der. Jeg hadde noen brune dråper i uke 9 og frika fullstendig ut, men det gikk bra! Krysser fingrene for deg!!

Annonse

Hei igjen. Da var det over for meg :'( Ble desverre spontan abort tirsdagskveld.. :(

Å nei! SÅ utrolig trist! Uff, jeg føler virkelig med deg, det er helt forferdelig nÅr slikt skjer :( Det er ikke noe jeg kan si som gjør det bedre, forferdelig at du mÅtte gÅ sÅ lenge før det skjedde. Etter min erfaring er det verre dess lengre det gÅr... HÅper du blir fort gravid igjen og at det holder seg der. Stor klem!

Gjest Min1.baby

Hei igjen. Da var det over for meg :'( Ble desverre spontan abort tirsdagskveld.. :(

Å nei! SÅ utrolig trist! Uff, jeg føler virkelig med deg, det er helt forferdelig nÅr slikt skjer :( Det er ikke noe jeg kan si som gjør det bedre, forferdelig at du mÅtte gÅ sÅ lenge før det skjedde. Etter min erfaring er det verre dess lengre det gÅr... HÅper du blir fort gravid igjen og at det holder seg der. Stor klem!

Ja,det er trist og helt forferdelig. Føles ut som det er min skyld og at jeg har skuffet alle sammen som fikk vite at jeg var gravid. Det er helt grusomt. men det stopper ikke her. Vi gir oss ikke sÅ lett. nÅr jeg er "frisk" igjen,skal vi prøve pÅ nytt.

Tusen takk for ditt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...