Zalosalutt Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hca tar dere på barna nå på våren? Hos oss har det i dag vært tolv grader og sol, men bor ved kysten så det blåser litt. Mannen tok på ungen på smart to år, tynn stilling og bukse, tynn genser og "hettejakke" når de gikk ut. Tok på en forliten tynn lue og tynne joggesko. Er jeg hysterisk? Selv hadde jeg tatt på ungen overtreksbukse og en vindjakke, pluss en mellomtykk bomullslur med hals. ..
Busy_bee Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Det der er vanskelig. Mannen skulle ta med mini på butikken i vognen tidligere i dag. Da var det overskyet og 6 grader her ca. Han vill bare ta på ham en tynn dress over strømpebukse og body. Jeg ba ham putte på ham en tynn ulldress som mellomlag og ullsokker i Stonzene, samt lue. Tror ikke mini var hverken for varm eller kald i det. Sitter på ullunderlag i vognen, men ingen trekk over o.l. Nå på ettermiddagen er det plutselig sol og 10-12 grader, så da hadde jeg vel latt ham ta avgårde med bare den tynne dressen siden den er vindtett og litt vattert. Men er ganske striks på at han skal ha vindtett jakke/dress på seg uansett når det ikke er varmere enn nå. De blir fort kalde, spesielt hvis de sitte i ro i vognen etc. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Her hadde han på strømpebukse og body, tykk fleece dress og regntøy. Har regna de siste dagene så selv om det var sol og varmt i dag er bakken kald og våt. Har vært endel vind i dag også. Tempratuern var nok på rundt 10grader. Sjekka han flere ganger men påkledninga var passelig for han, hverken varm og klam eller kald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå