amu_76 Skrevet 6. mai 2012 #26 Skrevet 6. mai 2012 Hei på dere. Mammaer på 36 og 36 med termin 12. november. Bor ved Lillestrøm og begge jobber i Oslo sentrum. Vi er gjerne med på treff. Tenker også å bli med i LLH sin barselgruppe.
mamma&mamma Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #27 Skrevet 7. mai 2012 Så koselig med flere novemberbabyer! Hvor har dere fødeplass hen?
amu_76 Skrevet 7. mai 2012 #28 Skrevet 7. mai 2012 Hei, vi skal på A-hus. Det er bare 5 min kjøring unna. Så det håper vi blir bra. Nå venter vi utålmodig på innkallelse til UL :-) Utålmodig er forøvrig et ord som passer i mange sammenhenger her om dagen.
mamma&mamma Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #29 Skrevet 7. mai 2012 Riksen her. Den utålmodigheten kjenner jeg meg virkelig igjen i. Nå har vi ventet en evighet på å nå 12 uker føler jeg. Håper tiden går litt fortere når vi endelig når dette første målet på fredag. Vi har forøvrig fått innkalling til UL allerede. 21. juni. Sååååå spent! Vil så gjerne vite kjønnet! Vil dere?
amu_76 Skrevet 8. mai 2012 #30 Skrevet 8. mai 2012 Ja, vi vil absolutt vite kjønnet. Fruen tror det blir gutt og jeg tror det blir jente. Mens vi venter tråler jeg alle nettbutikker og synes det finnes så utrolig mange fantastiske ting. Jeg elsker babyting tydeligvis. Det kom litt overraskende på :-) og vi har lange diskusjoner om vogn. Ikke har vi prøvd noen, og ikke har vi peiling. Men gøy er det :-)
mamma&mamma Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #31 Skrevet 8. mai 2012 Vi er helt sprø på det området vi og! Titter på alt det kan tenkes at vi kan ha behov for (og kanskje ikke fullt så mye behov for). Tror vi har bestemt oss for både vogn og bilsete allerede. Utrolig egentlig, med tanke på det enorme utvalget som finnes. Hehe... Navn snakker vi om og. Det er så koselig å planlegge!
amu_76 Skrevet 8. mai 2012 #32 Skrevet 8. mai 2012 Yepp, planlegging er kjempe gøy! Vogn, seng, bilsete, vippestol, stellekommode. Vi har ikke bestemt oss for så mye annet enn vogn foreløpig....vi tror vi har bestemt oss i allefall. Vi snakker mye om navn også. Vi har jentenavnet klart, det har vi hatt klart i allefall 5 år :-) Guttenavn er litt vanskeligere. Nå som vi har begynt å fortelle til familie og venner opplever vi at det er så mange som begynner å gråte når vi forteller at vi skal ha barn. Av glede altså... Men vi blir litt satt ut av det. Er det vanlig?
pusenin Skrevet 9. mai 2012 #33 Skrevet 9. mai 2012 Vi opplevde også at familie og venner fikk tårer i øynene da vi fortalte det så tror det er ganske vanlig. Og i vårt tilfelle så hadde vi prøvd en del år før vi fikk det til og det visste jo de fleste. Synes bare det var hyggelig at at så mange ble så glade på våre vegne.
amu_76 Skrevet 9. mai 2012 #34 Skrevet 9. mai 2012 Ja, det er super hyggelig at folk blir så glade på våre vegne, selvfølgelig. Vi ble og blir fortsatt litt satt ut over tåretørkinga. :-)
Kone&kone Skrevet 12. mai 2012 #35 Skrevet 12. mai 2012 Vi venter også liten (nr. 2) i sommer, bor i Oslo Øst.
januar-jenta Skrevet 13. mai 2012 #36 Skrevet 13. mai 2012 Flott å se at vi er så mange, som da også bor i hovedstaden:) Er det av interesse å få til et lite treff i løpet av juni?? Møttes på en kafe/restaurant en hverdag på ettermiddagen/tidlig kveld?
mamma&mamma Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #37 Skrevet 14. mai 2012 amu_76: Vi har omtrent bestemt oss for guttenavn, men er litt usikre på jentenavn. Har enda en god del betenkningstid igjen, heldigvis. Vi har også opplevd noen gledestårer her og der. Spesielt fra mine foreldre. Dette blir deres første barnebarn. Så lettrørt som jeg er om dagen, så triller det noen tårer hos meg og, når andre blir våte i øyekroken. Hehe... januar-jenta: Ja, vi er veldig gjerne med på treff i juni! Nå har formen begynt å bli litt bedre her, så da er man klar for det meste. Hvordan gikk det forresten på ultralyd? Jeg var på ultarlyd i dag. Hadde nemlig pittelitt spor av blod i går, og ble selvfølgelig superengstelig. Heldigvis så man et livlig lite nurk der inne!
Kone&kone Skrevet 25. mai 2012 #38 Skrevet 25. mai 2012 Siden vi allerede har en liten med leggetid kl er det ikke så lett å få til å reise på ettermiddagstreff. Ellers, vi var også i LLH-barselgruppa sist, men så begynte flere og flere av treffene å være hjemme hos folk, og ofte ute i Akershus et sted, og uten bil fikk vi det nesten aldri til. Når det er såpass mange i gruppa kan det kanskje være greit å dele i en Akershus "nord"/Skedsmo-området-gruppe og en gruppe for Oslo og Akershus "sør"?
amu_76 Skrevet 15. juni 2012 #39 Skrevet 15. juni 2012 Ser ut som det er interesse for en egen Lillestrøm og omegn gruppe. Det er strålende, så slipper man å reise så langt. Vi har forresten fått vite at det kommer en liten gutt, så nå er vi i navnetenkeboksen :-) Lillestrømsfolket er dere interessert i et treff før alle miraklene kommer?
lillebie på`n igjen Skrevet 29. juni 2012 #40 Skrevet 29. juni 2012 Ser ut som det er interesse for en egen Lillestrøm og omegn gruppe. Det er strålende, så slipper man å reise så langt. Vi har forresten fått vite at det kommer en liten gutt, så nå er vi i navnetenkeboksen :-) Lillestrømsfolket er dere interessert i et treff før alle miraklene kommer? jeg er med på det:)
3 små skatter Skrevet 29. juni 2012 #41 Skrevet 29. juni 2012 Vi synes ihvertfall det hadde vært hyggelig å treffes når de små har kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå