Mamma&skatt Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 i det siste lurer jeg på om noen har byttet ut min skjønne lille gutt i magen med en stor slange.. bevegelsene er som om noe stort ligger å kveiler seg inni magen plutselig står magen på spreng ett sted, for så at jeg kjenner at han glir litt videre. tror det begynner å bli trangt der inne, for de glidende bevegelsene kommer oftere og oftere. er nå 31 uker på vei, hvordan skal dette ende?
optimist77 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 hehehe...sammer her Kjenner igjen "slangebevegelsene" så godt som du beskriver. Forrige gang jeg gikk gravid, så hadde jeg det på akkurat samme måten. Og det ender med at bevegelse blir så tydelige til slutt at det er helt merkelig, for å si det sånn....Legg merke til deg selv de siste ukene Fantastisk å kjenne liv !
Leirha Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 "slangebevegelsene" som du kaller det, vil bare blir mer og mer markerte jo nærmere termin du kommer. Det er ikke de skjønne dultene lenger, men det merkes ganske godt at du virkelig deler kropp med en annen person.
tonesnupp Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Ganske moro å når man ser på utsiden av magen den beveger seg. Mannen min er kjempe fascinert av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå