2013<3 Skrevet 14. april 2012 #1 Del Skrevet 14. april 2012 Må bare få ned min lile frustrasjon her.. Jeg har hele tden, ihvertfall det siste halvåret hatt stabile sykluser, blitt kjent med kroppen min og som regel visst når jeg har el, da jeg får veldige symptomer på det samt endel slim.. Vi bestemte oss for å bli aktive prøvere i april, etter tanta i mars. Har alltid syklus lengde på 31 dager, men i mars ble jeg syk, fikk kraftig influensa og feber, og da ble det nok litt rot i forhold til det. Syklusen i mars varte dermed i 37 dager, aldri vart så lenge før! Så er spørsmålet, mitt, tror dere syklusen vil være ”normal” igjen i april, at jeg får el til samme tidspunkt som før mars, og vanlig lengde, eller blir hele syklusen nå forsøvet..? Litt komplisert kanskje men blir litt frustrert bare! Håper noen vil svare, er jo så spent nå denne måneden, men ANER virkelig ikke når jeg kommer til å ha EL denne mnd.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927598-litt-frustrert-ang-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå