Gå til innhold

Et spørsmål ang oppstart på progynova:)

Anbefalte innlegg

Startet å spotte brun/rosa di 2 siste dagene me progynova fikk da beskjed om å slutte på dag 3 med spotting. ( kjemisk) fikk da blødning med en gang å startet med progynova 2 dager etter endt forsøk.dg 2 med progynova slutten mensen:/ kan de være at eg har sluttet for sent å startet for sent på nytt då? Ble litt skeptisk de har jo vert 7 dager med blod/brunt/ klumper (sorry ditaljene:)

Fortsetter under...

Det vil si du hadde frysefosøk som endte i kjemisk? Og da sluttet du på progynova? Og så startet du på progynova på nytt - nytt fryseforsøk? Skjønner jeg riktig?

Det er jo ikke lette å vite hva som skjer.

Jeg selv har hatt 3 avbrutte frys i år. Har startet på progynova, gått noen ganger bare 5 dager, noen ganger 14 dager før jeg sluttet på dei. Jeg kan si deg at syklusen min er forstyrra. Jeg pleier å ha 28 og veldig punktlig, men nå kom det etter 22 dager. Sist måtte jeg vente i 30 dager tror jeg. Man blir jo ikke klok av hva som skjer ....

Ja hadde kjemisk men ventet med å slutte på medisinene til eg fikk snakket med sykehuse. Hadde da spottet i 2 dager før eg sluttet på medisinene:/ så kanskje de var mensen som prøvde å komme men progynova holdt igjen. Derfor lure eg på om eg har klusset de til med dette nye forsøke eg har startet på:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...