Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Startet å spotte brun/rosa di 2 siste dagene me progynova fikk da beskjed om å slutte på dag 3 med spotting. ( kjemisk) fikk da blødning med en gang å startet med progynova 2 dager etter endt forsøk.dg 2 med progynova slutten mensen:/ kan de være at eg har sluttet for sent å startet for sent på nytt då? Ble litt skeptisk de har jo vert 7 dager med blod/brunt/ klumper (sorry ditaljene:)
dincene Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Det vil si du hadde frysefosøk som endte i kjemisk? Og da sluttet du på progynova? Og så startet du på progynova på nytt - nytt fryseforsøk? Skjønner jeg riktig? Det er jo ikke lette å vite hva som skjer. Jeg selv har hatt 3 avbrutte frys i år. Har startet på progynova, gått noen ganger bare 5 dager, noen ganger 14 dager før jeg sluttet på dei. Jeg kan si deg at syklusen min er forstyrra. Jeg pleier å ha 28 og veldig punktlig, men nå kom det etter 22 dager. Sist måtte jeg vente i 30 dager tror jeg. Man blir jo ikke klok av hva som skjer ....
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2012 Ja hadde kjemisk men ventet med å slutte på medisinene til eg fikk snakket med sykehuse. Hadde da spottet i 2 dager før eg sluttet på medisinene:/ så kanskje de var mensen som prøvde å komme men progynova holdt igjen. Derfor lure eg på om eg har klusset de til med dette nye forsøke eg har startet på hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå