*Sammy* Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 klokka 21 i går kveld så splæsj... Skal si deg jeg ble ganske så paff, har tre fødsler bak meg ( kjappe) og har bestandig måtte ta vannet når pressriene har begynt. Var inne til ctg registrering og blodprøve i natt og skal tilbake i dag for det samme, og starter ikke riene , blir jeg satt i gang i morgen ! Rart at fødslene kan være så forskjellig, er snart 6 år siden sist jeg fødte HA en strålende 1 sommerdag da damer
Sillylilly Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Å, spennende! Lykke til! (og er det 1. sommerdag allerede? )
LilleTrille92+maispire Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Masse lykke til!! :-D får håpe riene kommer av seg selv da!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Å sÅ kjekt og spennende Masse lykke til Hvor er du i forhold til termin?
*Sammy* Skrevet 14. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2012 Fortsatt ingen rier, så skal inn i morgen tidlig å bli satt i gang klokka 8.30 Jeg har termin den 19 , så er vel som fullgått å regne uansett Men deilig å slippe å belage seg på å gå over , har gjort det med de forrige Takk for lykke ønskninger alle, regner med dere kommer etter som perler på en snor ( klokka 11 i dag var det allerede 3 fødsler på morningen her på Levanger, og flere på gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå