Dorrimor ♂♂ Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Minsten hos oss har blitt en mprgenfugl etter at vi sluttet m nattpupp. Han våkner nå 5.15, og d er for meg natta enda! Vi har prøvd å la han ligge til kl 6, gi han smokk og legge handa på han, m han sutrer og gråter litt og d vekker jo storebror også og han er ikke morgenblid en time før tiden. Prøver å legge opp duppene m riktig intervall, m d ender alltid m at han våkner fra sistedupp rundt 14-14.30 og er da stuptrøtt rundt klokka fem, halv seks og for å unngå at han blir overtrett legger vi han 18-18.30. De gangene vi prøver å legge han senere er han overtrett og bruker lang tid på å sovne samt sover mer urolig. Er blitt en ond sirkel dette, m trøtt og sliten mamma. Er d noen som har erfaring m dette og som kan komme m noen gode råd? Eldstemann sov natta gjennom av seg selv og våknet kl 6, så jeg har absolutt ingen erfaringer m dette.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Høres ut som eldste her..... Vi prøvde absolutt alt, men han var og ble innstilt på kl 5.... Tror det er like greit å innstille seg på at sånn er det en periode(lang for vår del:-() Så går det over... Mager trøst.... Jeg gikk som en zombie til han sovnet igjen utpå morran, og la meg med han da. Men ikke like lett med flere barn, sikkert. Er eldstemann i bhg, anbefaler jeg deg å sove når du kan på dagen. Hvis ikke blir du helt utslitt! Lykke til, håper det går fort over for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå