Goomba84 Skrevet 14. april 2012 #1 Del Skrevet 14. april 2012 Høyre eller venstrehendt: Humør akkurat nå: Favoritgodteri: Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Klær akkurat nå: Musikk akkurat nå: Hva sa du sist: Sommerplaner: Er du flink i matte: Vin eller øl: Hvor mange puter sover du med: Favorittvær: Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Spiller du et instrument: Morgenfugl eller natteravn: Hvem er viktigst for deg: Beste film: Tror du på liv på andre planeter: Tror du på mirakler: Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Hvor mange barn vil du ha: Kino eller spasertur: Er du kilen: Snorker du: Stjernetegn: Er du redd for insekter: Ekleste insekt: Dette er jeg flink til: Beste bok: Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Pizza eller hamburger: Skriver du dagbok: Tatoveringer eller piercinger: Rotete eller ryddig: Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Hvilken hånd holder du gaffelen i: Hvor mange søsken har du: Salter du maten: Liker du å synge: Soler du deg: Hva gjør du når du får hikke: Kaffe, te eller ingenting: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927518-morsom-ting-jeg-fant-i-gamle-innlegg-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Igangpånr2 Skrevet 16. april 2012 #2 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Fikk lyst til å svare på denne, jeg, selv om jeg ikke hører til under bli gravid. forumet. Håper ingen blir fornærmet av den grunn... Høyre eller venstrehendt: venstre Humør akkurat nå: Godt Favoritgodteri: Karamellfudge Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Sopp Klær akkurat nå: Oversize topper Musikk akkurat nå: Listepop Hva sa du sist: å, der kom den ja ;-) Sommerplaner: Kose meg med familien min Er du flink i matte: Ja, sånn nogenlunde Vin eller øl: Ja takk, begge deler Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: Sool Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Datteren min, mannen min og en parasoll Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Datteren min Beste film: James bond (ja, alle sammen) Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Ja, men definere mirakler? Umulig Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Jepp Snorker du: Snorker? Jeg? Aldri! Stjernetegn: Tyr Er du redd for insekter: Ja Ekleste insekt: Edderkopper Dette er jeg flink til: å sette pris på andre mennesker Beste bok: Mankell-krim Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Løfte ting med øynene/tankene Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Potetgull Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Ingen Rotete eller ryddig: Rotete Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja, jeg tror det... Hvilken hånd holder du gaffelen i:Venstre Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: Lite Liker du å synge: Ja, men adre vil helst ikke høre på... ;-) Soler du deg: Når jeg kan Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten Kaffe, te eller ingenting: Kaffe Endret 16. april 2012 av Hottie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927518-morsom-ting-jeg-fant-i-gamle-innlegg-her/#findComment-144158740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 16. april 2012 #3 Del Skrevet 16. april 2012 Kjeder meg litt nå så here goes... Høyre eller venstrehendt: høyre Humør akkurat nå: Godt Favoritgodteri: salt lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser: innvoller Klær akkurat nå: shorts, tskjorte og flip flops Musikk akkurat nå: hva som enn spilles på radioen Hva sa du sist: thank you Sommerplaner: Disneyworld!!!! Er du flink i matte: tja, ikke så aller verst Vin eller øl: vin Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: Sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Datteren min, mannen min og en båt Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Morgenfugl Hvem er viktigst for deg: Datteren min Beste film: Pulp Fiction Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Tja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: 2 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Ja Snorker du: Kun når jeg er gravid eller forkjølet Stjernetegn: Løven Er du redd for insekter: Ja Ekleste insekt: Edderkopper Dette er jeg flink til: å gi komplimenter Beste bok: Lee Child - alle Jack Reacher bøkene Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å kunne bli usynlig Potetgull, gulrøtter eller smågodt: smågodt Pizza eller hamburger: pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Ja, 1 tatovering. Rotete eller ryddig: en lett blanding Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: En gang holdt for meg Hvilken hånd holder du gaffelen i:Høyre Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: Kommer an på hva jeg spiser Liker du å synge: Kun i bilen Soler du deg: Når jeg kan Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten og teller til 10 Kaffe, te eller ingenting: Te Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927518-morsom-ting-jeg-fant-i-gamle-innlegg-her/#findComment-144159968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 17. april 2012 #4 Del Skrevet 17. april 2012 Høyre eller venstrehendt: Høgre Humør akkurat nå: Ok Favoritgodteri: drageegg Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Oliven Klær akkurat nå: str.bukse, ullgenser og badekåpe Musikk akkurat nå: Radio Hva sa du sist: "Trur du eg klarar å ta alle tabelettane på eingong?" Sommerplaner: Syden i 2 veker med familie og vener Er du flink i matte: God i basismatte Vin eller øl: Vin! Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: Sol frå skyfrihimmel, og varme vindar Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Hengekøy, Båt og satelittelefon Spiller du et instrument: Fiolin Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Mann og datter Beste film: The Notebook Tror du på liv på andre planeter: Ja Tror du på mirakler: Alt kan skje, også det mest utrulege Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: to eller tre Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: Fryktelig! Snorker du: Ikkje som eg veit Stjernetegn: Fisk Er du redd for insekter: nokre Ekleste insekt: Er Maur eit insekt? Dette er jeg flink til: organisere Beste bok: Uvisst Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Fotografisk hukommelse Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: To tatoveringar Rotete eller ryddig: Strebar for å vere ryddig Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høgre Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja Soler du deg: Ikkje fanatisk Hva gjør du når du får hikke: Held pusten og drikk vatn Kaffe, te eller ingenting: Te Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927518-morsom-ting-jeg-fant-i-gamle-innlegg-her/#findComment-144163792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Del Skrevet 17. april 2012 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Trøtt Favoritgodteri: Alt med sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser: Sopp Klær akkurat nå: joggebukse og singlet Musikk akkurat nå: Ingen musikk Hva sa du sist: "Synes du det er varmt her?" Sommerplaner: 1 uke på Mallorca med familien og en tur til dyreparken i Kr.sand Er du flink i matte: Absolutt ikke! Vin eller øl: Er avholds. Hvor mange puter sover du med: 1 Favorittvær: Sol og sommer Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Mat, mannen min og en bok Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Hvem er viktigst for deg: Familien min Beste film: Schindlers list Tror du på liv på andre planeter: Tja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: to eller tre Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: Ja Snorker du: Dessverre, og spesielt hvis jeg er sliten Stjernetegn: Tvilling Er du redd for insekter: veps og humle Ekleste insekt: Bille Dette er jeg flink til: ta vare på andre Beste bok: Triologien til Stig Larsson Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt: Smågodt Pizza eller hamburger: Pizza Skriver du dagbok: Nei Tatoveringer eller piercinger: Nei, men hadde i nesen før Rotete eller ryddig: Ryddig til en viss grad Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Aldri i livet!!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvor mange søsken har du: 1 Salter du maten: Kommer an på maten Liker du å synge: Bare for barna eller hvis jeg er alene Soler du deg: Nei, det har jeg sjelden tid til Hva gjør du når du får hikke: Hikker og fortsetter som normalt Kaffe, te eller ingenting: Te Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927518-morsom-ting-jeg-fant-i-gamle-innlegg-her/#findComment-144163825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå