stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Var hos jordmor i morges, og hun sjekket modning/åpning. Ca to cm åpning men ikke helt modent, har etter det hatt maserier hele dagen, blir gal. De er ikke veldig vonde men fryktelig plagsomme. Har en uke igjen til termin med nummer 3, og har hatt veldig kjappe fødsler med de to andre, uten noen tegn til maserier..... Har lest en del at nummer 3 kan være en luring, og det vil jeg si meg enig i. Har allerede hatt en natt på føden, trodde selvfølgelig at jeg skulle føde da riene startet, men den gang ei. Det stoppet opp etter 4-5 timer. Måtte bare få ut litt frustrasjon før jeg går til sengs og håper at jeg klarer å sove gjennom dette her............... God natt
LínnAnonym Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Åh, u and me both, sistah! Vi har samma greie med bomtur pÅ føden, og det er min nr tre. Hehe... Holder pÅ Å bli gal! Men jeg har fem cm Åpning da...
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2012 holdt på hele natten også..... heldigen du med 5 cm, da kan det ikke være lenge igjen før du e i full gang med fødsel. Lykke til..... Håper disse vondtene gjør noe godt inni der og ikke bare plager meg... kanskje det har blitt modent i løpet av natten er vel lov å være optimist Ha en fin dag
LínnAnonym Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Har gått med 5 cm siden forrige onsdag.... Så jeg har vel egentlig gitt opp! Hehehe!!! Ha en fin dag du og!
tonesnupp Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Gynekologen sa til meg at det hjalp å gå. Har hatt 1cm åpning å malerier i mer enn en uke uten endring. Så nå bli det nokk litt gåturer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå