Gå til innhold

Noen som vil anbefale en ammepute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Ikke disse billige, tynne, slaskete... Hvis man først vil betale litt, hvilken ammepute velger man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett litt på den som de selger på flust.no. Har ikke prøvd den, men ser god ut. Så er det en liten"bleie" på den, sånn at babyen kan sitte/ ligge oppi der. Er ikke den fineste jeg har sett, men ikke alltid det som teller heller.

Skrevet

My brest friend skal være bra. Får kjøpt de billige på amazon tror jeg. Har sett på denne selv,men da den store til tvillinger. Blir anbefalt inne på tvillingforumet dobbelglede iallefall :-)

Skrevet

Jeg kjøpte BabyDan sin, for to år siden, og var veldig fornøyd med den. Tror det var på Barnas Hus, og de hadde andre som var billigere, men de var stive i trekket og helt proppet med fyll. Denne har mykt, nytralt trekk i bomull, og er ikke så full - da er det lettere å forme den som du vil ha den (syns nå jeg).

Skrevet

Jeg har kjøpt på Kid, synes de virker passe faste og så er de ikke så store som noen av de andre! Rimelige og;)

Skrevet

Har også kjøpt min på Kid og er meget fornøyd. Trekket kan vaskes og den er fast, passe hard.

Skrevet

Da kjøper man cozyfix ammepute.. Koster rundt 1000 lappen men er verdt hver krone.... Den er fast og behagelig, og kan klipses fast rundt livet slik at man faktisk kan reise seg og gå litt med babyen i ammestilling (må selvsagt holde godt på babyen..) om man skal bytte stol f.eks...

Jeg selger min for 600 kr om du er interressert... Er knapt brukt pga amminga gikk rett vest pga sykdom (hos meg altså)... Vises ikke at den er brukt...

Skrevet

Jeg har sydd selv :) kjøpte mønster på Stoff & Stil.

Skrevet

jeg brukte bare puter jeg. En litt stor pute fast, og andre puter hvor enn jeg dro. Funket helt supert, og hadde alltid "ammepute" hvor enn jeg var da. startet med ammepute første måneden men fant det lettere med bare en vanlig pute. Enkelt og billig..

Men for de som vil ha ammepute, så kan jeg si at jeg ikke var fornøyd med min som var lite fyll inni. Jeg likte best ammeputa som var hard og fast, ellers så sklir foret inni hit og dit og babyen mister puppen...

Skrevet

viktigste er å finne en som ikke er propp full av fyll. da blir babyen liggende unaturlig og det blir ikke avslappende for deg eller den. pris er ikke alltid avgjørende :) billig kan være bra, det er formen jeg går på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...