Gå til innhold

Hva med Mountain Buggy Terrain?

Anbefalte innlegg

Har forelsket meg helt i utseendet til den vogna og vurderer å kjøpe den da jeg må ha ny vogn til lange gutten vår. Det jeg lurer på er erfaringer med vogna, dårlige eller bra? Jeg er ikke så veldig høy ( 162cm ) og lurer på om den blir for stor for meg- har dere noen tips om hvor den er billigst å kjøpe?

Takker for eventuelle svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927438-hva-med-mountain-buggy-terrain/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest peacock

Jeg er like høy som deg, og den passer aldeles utmerket (lavere enn f.eks bugaboo). Vogna er rett og slett fantastisk! Har brukt den mye i skogen, og den klarer hva som helst - og triller nesten av seg selv! :-) Er sååååååå fornøyd!! Har den i tillegg til bugaboo cameleon.

Den eneste ulempen er at sittedelen ikke kan snus, men for meg har det ikke vært et problem (kjøpte den når mini var 6 mnd). Bagen så veldig liten ut, men vi har ikke kjøpt den.

Vognimport.no selger den billig, men da må du vente på at de får hentet den i USA. Jeg kjøpte på babyshop men fikk 10% rabatt siden det var mitt første kjøp der. Husk at du må kjøpe regntrekk og evt uvtrekk i tillegg.

• 2 måneder senere...

Har endelig fått tak i den vogna og er helt enig med deg! Dette er drømmevogna!

helt genialt at man kan åpne kalesjen bakfra, den er så kul og utrolig god å trille. Jeg bruker den mye på turer, til og med på fjellturer med humpete veier er den stabil og gutten min sover så godt. Litt dyr, men holder nok til et barn til om det noen gang skulle skje:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...