Gå til innhold

Dere som hadde sex på positiv eggløsningtest dag, hvilket kjønn??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke vært på ultralyd enda og driver å spekulerer frem og tilbake på hva som kan skjule seg i magen min av kjønn..

Alt er veldig velkomment, men er jo sååååå spent...

Vi hadde sex kun 1 gang i nærheten av eggløsning, og det var den dagen jeg fikk posiiv eggløsningstest dag, nå vet jeg jo at den er positiv 24-48 timer før egget kommer, så man kan jo ikke vite eksakt når egger kom...

Men dere som hadde sex på positiv eggløsningstest dagen, hvilket kjønn fikk dere, hvis dere har flere barn, eller får dere???????

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Gutt :o)

UL uke 12 jente,

UL uke 19 jente

UL uke 27 jente

3 forsjellige UL leger og ut kom ein GUTT.

Sa de at det var litt usikkerhet rundt det? Noen ganger ligger babyen i en stilling der det er litt vanskelig å se, så det blir ofte litt "tipping".Tok du 3-D ultralyd? Jordmor hos meg mente man aldri kan være helt sikker, men var rimelig sikker. Det var i uke 18. I uke 28 var jeg på en 3D og der var legen 100% sikker! Vi fikk med bildebevis, og det er kjempetydelig. Så jeg tror nok det kommer an på hvordan ungen ligger.

UL uke 12 jente,

UL uke 19 jente

UL uke 27 jente

Sa de at det var litt usikkerhet rundt det? Noen ganger ligger babyen i en stilling der det er litt vanskelig å se, så det blir ofte litt "tipping".Tok du 3-D ultralyd? Jordmor hos meg mente man aldri kan være helt sikker, men var rimelig sikker. Det var i uke 18. I uke 28 var jeg på en 3D og der var legen 100% sikker! Vi fikk med bildebevis, og det er kjempetydelig. Så jeg tror nok det kommer an på hvordan ungen ligger.

Lege ville ikkje seie 100% sikkert men sa jente til meg. uke 27 var 3D. Klarte ikkje og kjøpe jente klede hadde ein filing på gutt.

Er barre glad for det var velskapt og vil nok prøve igjen med nummer 6. Har 5 gutter.

Annonse

UL uke 12 jente,

UL uke 19 jente

UL uke 27 jente

Lege ville ikkje seie 100% sikkert men sa jente til meg. uke 27 var 3D. Klarte ikkje og kjøpe jente klede hadde ein filing på gutt.

Er barre glad for det var velskapt og vil nok prøve igjen med nummer 6. Har 5 gutter.

Har forståelse for jenteønsket ditt,men herregud 5 barn får vel holde,eller??Man blir bare mer og mer skuffa hvis man instisterer på å få bare et bestemt kjønn.Synes at du burde være fornøyd :)
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...