*Mamma09* Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Da er jeg jammen gravid igjen !!!! Og jeg er så gira. Men så redd for for at det skal gå galt igjen. Jeg mistet en i oktober (uke 6) og en i februar(uke 9). Håper virkelig denne spiren sitter og at vi får ett fantastisk desemberbarn! <3
Tutla Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Krysser fingrene for dere! Er dette ditt første barn?
*Mamma09* Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Takk Har en nydelig gutt på 2,8 år. Så om denne spiren sitter kan vi tobarnsforeldre i slutten av 2012 <3
Solsikke78 Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Gratulerer. Jeg har en gutt som blir 3 i juni, MA i november i fjor, og MA nå denne uken, begge gangene kommet til uke 11 før det ble oppdaget Kjempedeppa og redd for at d skal skje igjen, men "godt" å høre at det er flere, og håper det går veldig fint med deg denne gangen. Kjempemasse lykke til. Vi tar noen mnd pause og prøver igjen. Stor klem
*Mamma09* Skrevet 15. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2012 Off.. Skjønner hvordan du har det. Er helt forferdelig å stadig oppleve det der. Man begynner jo å lure på om det kan gå bra? Nå hadde vi tenkt å ta en pause, ta det som det kommer. Orket ikke stresse mer og tenke på det. Men nå gikk det altså igjen. Så håper jo bare det går bra nå da. Hadde jo vært fantastisk. Men er nesten sånn at jeg bare venter på å miste. Føler ikke noe glede nå liksom, tørr ikke det. Men ja, vi håper det går håper det går for dere snart også ! lykke til videre, plutselig sitter spiren
b77h Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Gratulerer! Hvis du ikke allerede har det under kontroll, vil jeg virkelig anbefale deg å få testet stoffskifteverdiene dine med det samme! Veldig mange mister pga dette, og svært få leger er oppmerksom på hvor viktig det er. Mange tror at hvis du har lavt stoffskifte så er du overvektig, men det er man ikke nødvendigvis. Det er ikke jeg, men når jeg begynte å lese om dette, så jeg veldig mange andre symptomer som stemte. Fosteret er avhengig av at moren produserer nok hormoner, fordi det ikke selv begynner å produsere det før i ca uke 10-12. Går du på Levaxin før svangerskap, skal man øke dosen i svangerskapet og sjekke jevnlig. Lykke til :-) Og ps; andre gangen da vi lyktes unngikk jeg også mest mulig sukker + gluten de første 3 mnd. Gluten irriterer slimhinnene i kroppen, og kan være ugunstig selv om man ikke har cøliaki. Jeg drikker heller ikke kaffe. Og hold deg unna mye ingefær (det brukes i mange kulturer for å fremprovosere abort...mens her anbefales det jo mot kvalme...).
b77h Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 ps; tilskudd av e-vitamin bedrer også blodgjennomstrømningen (er svakt blodfortynnende). Og skulle du ha en autoimmun sykdom (når immunforsvaret angriper kroppen; leddgikt, psoriasis, stoffskifte sykdommer ol) - så kan det også være årsak til at du mister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå